قرارداد دیجیتال مارکتینگ

قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ یکی از مهم ترین بخش های ورود به همکاری با شرکت های تبلیغاتی می باشد. امروزه میلیون ها کارفرما به دنبال توسعه و گسترش کسب و کار های خود و جذب مخاطب و مشتری هستند. پیش از این استفاده از روش های سنتی تبلیغات و بازاریابی مانند بنر و بروشور رواج زیادی داشت؛ اما با پیشرفت تکنولوژی و رواج استفاده از شبکه های اجتماعی و اینترنت سبب شد تا بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ جایگزین روش های بازاریابی سنتی شود.

دیجیتال مارکتینگ به روش های بازاریابی و تبلیغ گفته می شود که در آن ها از ابزارهای دیجیتال و آنلاین استفاده می شود. استفاده از دیجیتال مارکتینگ نیاز به تخصص در این زمینه دارد؛ به همین دلیل لازم است پیش از شروع دیجیتال مارکتینگ با یک مشاور دیجیتال مارکتینگ مشورت کرده و از استراتژی های این افراد استفاده کنید. برای استفاده از تجربیات و خدمات یک مشاور دیجیتال مارکتینگ می توان از انواع قراردادهای مشاوره که شرکت های دیجیتال مارکتینگ فراهم آورده اند استفاده کرد. در ادامه ویژگی ها و چگونگی استفاده از این انواع قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ را شرح خواهیم داد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چگونه است

مشاوران دیجیتال مارکتینگ افرادی متخصص در زمینه بازاریابی دیجیتال هستند که با تحلیل اهداف و خواسته های یک کسب و کار و مخاطبین هدف می توانند در انتخاب بهترین ابزارها و روش های دیجیتال مارکتینگ به صاحبین کسب و کار کمک کنند. با استفاده از خدماتی که یک مشاور دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد، شما قادر خواهید بود برای حرکت در مسیر درست بازاریابی دیجیتال برنامه ریزی مشخص و مناسبی داشته باشید.

علاوه بر آن، مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند که هزینه ها و زمانی که برای فرایند دیجیتال مارکتینگ نیاز است را به راحتی براورد کرده و طبق این براورد به سمت اهداف خود حرکت کنید.

در جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ، علاوه بر موارد ذکر شده در رابطه با موارد زیر نیز به کارفرما مشاوره داده می شود:

پروژه های مشاوره دیجیتال مارکتینگ

پروژه های مشاوره دیجیتال مارکتینگ

پکیج های قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ که توسط شرکت های دیجیتال مارکتینگ مختلف ارائه می شود می تواند متفاوت باشد؛ اما به طور کلی سه نوع پروژه مشاوره دیجیتال مارکتینگ وجود دارد.در برخی از موارد ممکن است که یک کسب و کار به درستی مسیر بازاریابی را طی کرده و در میانه راه با موانعی روبرو بشود. از آنجایی که هر قدم اشتباه یا حساب نشده در بازاریابی می تواند کسب و کار را از رقیبان عقب بیندازد، نیاز به یک مشاوره برای تصمیم گیری در مورد کوچکترین موانع نیز احساس می شود.در پروژه های کوتاه مدت مشاوره که بین ۳ روز تا ۱ هفته زمان خواهند برد، اعضای تیم مشاوره اهداف و خواسته های کسب و کار را بررسی کرده و راهکار های مناسب با موانع پیش آمده ارائه خواهند داد.

علاوه بر پروژه های کوتاه مدت، پروژه های میان مدت و بلند مدت مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیز وجود دارند. پروژه های مشاوره بلند مدت به پروژه هایی گفته می شود که حدودا ۱ تا ۳ ماه زمانبندی دارند. در این مدت تیم مشاوره به صورت منظم با کارفرما در ارتباط خواهد بود. این تیم با توجه به فعالیت های بازاریابی هر هفته، برنامه دقیق و مناسب بازاریابی هفته بعد را طرح ریزی می کند. این برنامه ها اغلب برای شروع بازاریابی و همکاری با یک شرکت تبلیغاتی مناسب است. سپس در صورت راضی بودن از خدمات چندماهه تیم مشاوره مذکور می توانید از پروژه های بلند مدت مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

در پروژه های بلند مدت که زمانبندی آن ها ۶ ماه یا بیشتر است، به منظور بازاریابی منظم و برنامه ریزی شده یک مشاور خصوصی تعیین می شود و تمامی خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای کارفرما ارائه می شود. مدت زمان این نوع پروژه با نظر کارفرما تعیین می شود.

قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است

پس از رضایت از شرایط مشاوره بین کارفرما و تیم مشاوره یک قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ منعقد می شود. در ابتدای این قرارداد تاریخ عقد قرارداد و مشخصات طرفین قرارداد به طور کامل نوشته می شود. پس از آن در یک بخش از قرارداد موضوعی که مشاوره دیجیتال مارکتینگ حول آن ارائه می شود، ذکر خواهد شد. فرض کنید کسب و کار شما متقاضی دریافت مشاوره و خدمات دیجیتال مارکتینگ در زمینه سئو، بازاریابی شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ می باشد. در قرارداد مشاوره تمامی این خدمات و نحوه ارائه آن ها با جزئیات کامل ذکر می شود.

پس از ذکر خدماتی که ضمن قرارداد ارائه می شوند مبلغ قرارداد به صورت دقیق و با هزینه های جزئی در قرارداد آورده می شود. ممکن است که طرفین به جز مفاد قرارداد نسبت به هم تعهدات یا انتظارات خاصی داشته باشند، در انتهای قرارداد این تعهدات به صورت کامل و با جزئیات ذکر می شوند.

نمونه قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ

نمونه قرارداد دیجیتال مارکتینگ.

سوالات متداول قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ

  • هزینه عقد قرارداد مشاوره دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟

تعرف دیجیتال مارکتینگ و مشاوره آن می تواند با توجه به عوامل مختلفی تغییر کنند؛ به همین دلیل نمی توان هزینه های ثابتی را برای آن تعیین کرد. مهم ترین عاملی که در تعیین هزینه های مشاوره دیجیتال مارکتینگ نقش دارند، خدماتی است که متقاضی دریافت مشاوره در آن حوزه هستید. هر قدر تعداد خدمات مورد تقاضا بیشتر باشد، بالطبع هزینه های مشاوره نیز بالاتر خواهد رفت. از جمله دیگر عواملی که در تعیین هزینه ها نقش دارد می توان به شرکت دیجیتال مارکتینگ ارائه دهنده خدمات مشاوره، نوع پروژه مشاوره و مدت زمان قرارداد نیز اشاره کرد.

  • چگونه می توان یک مشاور دیجیتال مارکتینگ پیدا کرد؟

شرکت های دیجیتال مارکتینگ در سراسر کشور می توانند به ارائه خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ بپردازند. البته برخی از مشاورین دیجیتال مارکتینگ نیز ممکن است به صورت خویش فرما به ارائه خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ بپردازند. می توان با استفاده از وب سایت های دیجیتال مارکتینگ یا تلفن های تماس این شرکت ها یا مشاورین، ابتدا از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کرده و در صورت تمایل برای عقد قرارداد و استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ به صورت حضوری با این تیم های مشاوره دیجیتال مارکتینگ ارتباط برقرار کرد.

  • آیا پیدا کردن مشاور دیجیتال مارکتینگ در رونق کسب و کار تاثیر  دارد؟

البته که هر شخص حقیقی و یا حقوقی برای ایجاد یک کسب و کار جدید نیاز به مشاور و همراهی یک فرد باتجربه دارد تا بتوانند در همان حوزه کاری با راهنمایی های سودمند موفقیت بیشتر را برای مشتریان فراهم آورد تا موفقیت سود بیشتری نصیب صاحبان مشاغل شود..  

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *