خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ به خدمات مختلفی اطلاق می شود. ابتدایی ترین و ساده ترین خدمتی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود تولید محتوای ویژه برند است. برای داشتن یک برند معتبر و معرفی محصولات و خدمات خود لازم است که محتوایی ویژه برای برند یا کسب و کار ساخته شود. این محتوا می تواند یک ویدیو موشن گرافیک بوده یا اینکه یک مقاله در مورد یک محصول خاص باشد. برندها و کسب و کارهای مختلف به منظور توسعه و معرفی خدمات یا محصولات خود به تبلیغ نیاز دارند.

یکی از روش های نوین تبلیغات و بازاریابی، بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است. این نوع بازاریابی روش و انواع متفاوتی دارد که با توجه به نوع کسب و کار یا برند می توان از یک یا چند نوع از این خدمات و روش ها بهره برد. در ادامه این مقاله قصد داریم انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم.

دیجیتال مارکتینگ چیست

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) نوعی روش بازاریابی است که امروزه برای توسعه و تبلیغ برند به صورت گسترده از آن استفاده می شود. معنی دیجیتال به شکل های گوناگونی ارائه می شود. به طور کلی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به هر روش تبلیغاتی و بازایابی گفته می شود که به منظور ارائه و معرفی خدمات یا محصولات، با استفاده از دستگاه های الکترونیکی مانند تلویزیون، تلفن همراه و کامپیوتر انجام می گیرد. مجموعه فعالیت های بازاریابی دیجیتال با هدف گسترش و رشد یک برند با استفاده از ابزار های دیجیتالی به تبلیغ محصولات یا خدمات یک برند می پردازد.

در این نوع بازاریابی برند ها و کسب و کار های متفاوت با استفاده از ابزار هایی که اغلب افراد امروزه به طور گسترده از آن استفاده می کنند. ابزارهایی مانند شبکه های مجازی، ایمیل و وب سایت به معرفی محصولات و خدمات خود و افزایش بازخورد مشتریان می پردازند.

طبق تعریف وب سابت دیجیتال مارکتینگ معتبر HUBSPOT، خدمات دیجیتال مارکتینگ به تمامی فعالیت هایی گفته می شود که با استفاده از اینترنت و ابزار های الکترونیکی در راستای بازاریابی، تبلیغ و گسترش یک برند انجام می شوند.

انواع دیجیتال مارکتینگ

انواع دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ می تواند به دو صورت آنلاین یا آفلاین انجام می شود. دیجیتال مارکتینگ آنلاین به نوعی از دیجیتال مارکیتنگ گفته می شود که با استفاده از ابزار های آنلاین مانند اینترنت و موتور های جستجو انجام می شود. در این نوع دیجیتال مارکتینگ، صاحب برند ارتباط دقیق تر و نزدیک تری با جامعه هدف و مشتریان خود خواهد داشت.

نوع دیگر دیجیتال مارکتینگ که روشی قدیمی است ولی امروزه نیز از آن استفاده می شود، دیجیتال مارکتینگ آفلاین است. در این روش از ابزار های آنلاین استفاده نمی شود و فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی به صورت محیطی انجام می شود. ابزار مورد استفاده در این نوع بازاریابی ابزار های دیجیتالی است. به عنوان مثال تبلیغاتی خدمات و محصولاتی که در رادیو و تلویزیون می بینید و یا به صورت تماس تلفنی دریافت می کنید، همگی شکلی از دیجیتال مارکتینگ آفلاین هستند.

دیجیتال مارکتینگ چگونه انجام می شود

فرآیند دیجیتال مارکتینگ با توجه به فاکتور های متفاوتی ممکن است تغییر کند اما به طور کلی یک استراتژی مشخص را دنبال می کند. در مرحله نخست یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ با در نظر گرفتن اهداف کلی و مشخص کردن هدف یا اهداف نهایی از تبلیغ، اقدام به طراحی یک برنامه مناسب برای بازاریابی می کند.اهداف دیجیتال مارکتینگ می توانند متغیر باشند؛ هدف از بازایابی دیجیتال می تواند ارائه یک محصول، معرفی خدمات مختلف و یا صرفا معرفی برند باشد.

پس از مشخص شدن اهداف و طراحی یک برنامه مناسب توسط کارشناس دیجیتال مارکتینگ، لازم است تیمی از افراد ماهر در زمینه دیجیتال مارکتینگ تشکیل شود؛ با توجه به تیم و مهارت های آن ها، مدت زمانی که برای رسیدن به هدف نهایی بازار یابی ممکن است نیاز باشد تخمین زده شده و طبق آن یک جدول زمان بندی هدفمند تهیه می شود. در مراحل نهایی تیم دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تاکتیک ها و ابزار های ویژه به معرفی و تبلیغ محصولات می پردازند.

خدمات دیجیتالی چیست

خدمات دیجیتال به مجموعه خدماتی گفته می شود که توسط ابزار های دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود. دیجیتال مارکتینگ حوزه تبلیغاتی وسیعی است که خدمات متفاوتی ارائه می دهد. در ادامه برخی از حوزه های دیجیتال مارکتینگ را معرفی خواهیم کرد.

انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ

ابتدایی ترین و ساده ترین خدمتی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود تولید محتوای ویژه برند است. برای داشتن یک برند معتبر و معرفی محصولات و خدمات خود لازم است که محتوایی ویژه برای برند یا کسب و کار ساخته شود. این محتوا می تواند یک ویدیو موشن گرافیک بوده یا اینکه یک مقاله در مورد یک محصول خاص باشد.

از دیگر خدماتی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود می توان سئو وب سایت یا بهینه سازی موتور جستجو را نام برد. سئو به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که برای افزایش رتبه بندی سایت انجام می شود. حضور در صفحه های اول موتور های جستجو گر بازدید، ترافیک و در نتیجه بازخورد سایت را افزایش می دهد.

ایمیل مارکتینگ از دیگر خدمات ارائه شده در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. ایمیل مارکتینگ باعث می شود صاحبین برند به صورت مداوم با مشتریان خود در ارتباط بوده و فروش خود را افزایش دهند.

تبلیغات ویدیویی از مهم ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ است. این ویدیو ها که اغلب به صورت موشن گرافیک یا استاپ موشن ساخته می شوند، تاثیر بسیاری در جذب مشتری و افزایش فروش خواهند داشت.

بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز از مهم ترین خدماتی است که دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد. امروزه به دلیل گسترش شبکه های احتماعی و استفاده گسترده کاربران از این شبکه ها، تبلیغات برند و کسب و کار ها در شبکه های اجتماعی می تواند بازخورد چشمگیری داشته باشد و در افزایش فروش و گسترش برند نقش مهمی داشته باشند.

بازاریابی دیجیتال خدمات دیگری از جمله تبلیغات بنری، تبلیغات در شبکه های تلویزیونی و رادیویی را نیز ارائه می دهد.

شرح خدمات دیجیتال مارکتینگ

شرح خدمات دیجیتال مارکتینگ

برخی از خدمات دیجیتال مارکتینگ را پیش تر معرفی کردیم و در ادامه قصد داریم برخی از مهم ترین این وظایف را شرح دهیم و اینکه هر یک از این خدمات چه معنی دارند، شامل چه فعالیت هایی می شوند و چه کسی مسؤل انجام هر یک از این فعالیت ها است را به صورت کامل تر مورد بررسی قرار می دهیم.

طراحی و ساخت سایت

 طراحی سایت شاید در نگاه اول به نظر چندان به تبلیغات ربطی نداشته باشد؛ اما با بررسی دقیق تر متوجه خواهید شد که طراحی و ساخت یک سایت اولین قدم برای شروع یک کسب و کار یا برند معتبر است و اجرای روش های دیجیتال مارکتینگ با داشتن یک سایت بهتر و آسان تر می شود. وب سایت به یک فضای اینترنتی گفته می شود که از تعدادی صفحه ساخته شده و اهداف خاصی را دنبال می کند. این اهداف می توانند از معرفی کالا گرفته، تا نقد و بررسی موضوعی خاص را در بر بگیرند.

طراحی سایت به پروسه برنامه ریزی و فعالیت های ویژه برای ایجاد یک وب سایت در فضای اینترنت گفته می شود. یک طراح سایت ساختار کلی و جزئی یک سایت اعم از متون، تصاویر، فایل های صوتی و ویدیوی و به طور کلی تمامی فعالیت هایی که در وب سایت انجام می شود را در دست دارد و با استفاده از اصول تخصصی طراحی سایت تمامی این فعالیت ها را کنترل می کند تا برای کابران قابل رؤیت باشند.

سئوی سایت یا بهینه سازی سایت در موتور های جستجو

سئو (SEO) کوتاه شده ی عبارت Search Engine Optimization می باشد که در فارسی به صورت بهینه سازی موتور جستجو ترجمه شده است. سئو به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که توسط یک سئوکار با هدف بهبود عملکرد سایت در فضای اینترنت، بهتر دیده شدن وب سایت، بالابردن رتبه بندی وب سایت در یک موتور جستجو و قرار گرفتن وب سایت در صفحات نخست نتایج جستجو می باشد. سئو به هیچ وجه فرآیند ساده ای نیست و نیازمند دانش زیاد در رابطه با الگوریتم رتبه بندی گوگل و صبر زیاد است؛ چراکه بالا بردن رتبه بندی وب سایت نیاز مند تلاش و تغییر مداوم استراتژی وب سایت و در نهایت همسو سازی وب سایت با الگوریتم های گوگل می باشد.

تولید محتوا

 تولید محتوا یکی دیگر از مهم ترین حوزه های دیجیتال مارکتینگ است که اغلب با نام بازاریابی محتوا نیز شناخته می شود. محتوا تعاریف متنوع و گسترده ای می تواند داشته باشد؛ اما به طور کلی می توان گفت محتوا به هر چیزی گفته می شود که قابل درک باشد و بتوان در راستای بازاریابی از آن استفاده کرد. به تمامی تصاویر، متون، تیزرها، استاپ موشن و موشن گرافیک ها و هر مطلبی که در وب سایت ها یا پلت فرم های متفاوت دیده اید، به عنوان محتوا شناخته می شود. شاید این تصور به وجود بیاید که با توجه به این تعریف تولید محتوا می تواند کار بسیار راحتی باشد و هر کسی می تواند به تولید محتوا بپردازد. باید گفت پاسخ به این سوال منفی است.

تولید متحوا به ساخت هرگونه محتوا گفته می شود که مبتنی بر بازاریابی است. تولید محتوا هدفمند است و البته این هدف تنها جمع آوری لایک یا کامنت نیست. هدف از تولید محتوای حرفه ای کسب معرفی یک محصول یا خدمات خاص، برندینگ، فروش و در نهایت افزایش درآمد است. تولید یک محتوای حرفه ای یک محتواکار حرفه ای می طلبد که روی محتوای در حال تولید تسلط کافی داشته باشد. محتوای هر برند باید برنامه ریزی شده و منحصر به فرد باشد و استراتژی آن از پیش تعیین شده باشد تا بتواند روی مخاطب تاثیر گذار بوده و بازخورد را بالا ببرد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 بازاریابی شبکه های اجتماعی یا Social Media Marketing که اغلب با نام SMM نیز از آن یاد می شود یکی دیگر از حوزه های مهم دیجیتال مارکتینگ است که توسط کارشناس شبکه های اجتماعی انجام می شود. این نوع بازاریابی در شبکه های اجتماعی پر مخاطب مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و… انجام می شود و می تواند حجم زیادی از مخاطبان را جذب کرده و می تواند یک برند را رونق و گسترش ببخشد. با توجه به این موضوع که افراد بسیاری امروزه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و در این شبکه های برند های محبوب خود ار دنبال می کنند، حضور در شبکه های اجتماعی امری مهم برای تمامی کسب و کار ها و برند هاست؛ چراکه با حضور در این شبکه ها برند یا کسب و کار شما فرصت های بیشتری برای دیده شدن و جذب مخاطب و مشتری خواهد داشت.

چهار حوزه شرح داده شده در بالا از مهم ترین حوزه های دیجیتال مارکتینگ هستند که یک برند یا کسب و کار برای افزایش اعتبار و محبوبیت خود لازم است که حتما از این موارد استفاده کنند.

انجام امور دیجیتال مارکتینگ

انجام امور دیجیتال مارکتینگ

انجام امور دیجیتال مارکتینگ توسط آژانس های دیجیتال مارکتینگ و تیم های حرفه ای تبلیغاتی صورت می گیرند. تیم های تبلیغات از تعدادی افراد متخصص در حوزه های متفاوت دیجیتال مارکتینگ تشکیل شده است که هر کدام وظایف خاصی را بر عهده می گیرند. کارشناس دیجیتال مارکتینگ که اغلب با عنوان دیجیتال مارکتر نیز شناخته می شود، مهم ترین عضو یک تیم تبلیغاتی می باشد. دیجیتال مارکتر وظیفه برنامه ریزی و هدف گذاری تیم را بر عهده دارد. این فرد همچنین تیم تبلیغاتی را به سوی هدف های تعیین شده هدایت و رهبری می کند. امور تبلیغاتی برند ها و کسب و کار ها که شامل تمامی خدماتی است که پیش تر گفته شد و لازم است توسط تیم تبلیغاتی حرفه ای انجام شود.

اغلب صاحبین برند و کسب و کار ها تصور می کنند که تبلیغات و بازاریابی را می توانند خود بر عهده بگیرند. اما لازم به ذکر است بازاریابی درست و با استراتژی مناسب تنها با برنامه ریزی دقیقی که توسط یک دیجیتال مارکتر انجام می شود، قابل طرح ریزی است. علاوه بر برنامه و طرح ریزی، برای موفق شدن در عرصه دیجیتال مارکتینگ، نیاز به یک تیم متخصص است که هر کدام در یک حوزه ویژه از دیجیتال مارکتینگ تخصص دارند و می توانند به خوبی پاسخگوی نیاز های تبلیغاتی یک برند باشند و حتی در صورت شکست یک استراتژی تبلیغاتی می توانند با کمترین هزینه و حداقل اتلاف وقت به برنامه ریزی و ساخت یک استراتژِی جدید تبلیغاتی بپردازند. همانطور که پیش تر گفته شد تمامی این خدمات در آژانس های تبلیغاتی ارائه می شوند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ

همانطور که احتمالا آگاه هستید، روش های سنتی و قدیمی بازاریابی و تبلیغات اغلب روش های منسوخ شده ای هستند؛ این روش ها علاوه بر آنکه هزینه و زمان زیادی مصرف می کنند، بازدهی بسیار کمی در معرفی و توسعه یک برند خواهند داشت. این روش ها امکان رقابت کسب و کار های کوچک و تازه کار را تا حد زیادی پایین می آورند و حتی ممکن است آن ها را از دور خارج کنند؛ این در حالی است که برند های بزرگ تر و توسعه یافته تر به دلیل داشتن بودجه کافی قادر به تامین هزینه های این روش از بازاریابی و تبلیغ هستند. با این حال روش های سنتی حتی برای برند های گسترده تر نیز می تواند هزینه های جانبی به دنبال داشته باشد.

مارکتینگ نوین یا سنتی

با گسترش روز افزون تکنولوژی و ساده تر شدن همه ی امور، روش جدید دیجیتال مارکتینگ جایگزین این روش های سنتی شده است. البته هنوز هم در مواردی ممکن است از روش های سنتی بازاریابی استفاده شود؛ ولی این روش به عنوان روش اصلی بازاریابی و تبلیغ اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرد. دیجیتال مارکتینگ یک روش بازاریابی گسترده است که یک فرد به تنهایی نمی تواند به نحو احسن آن را اجرا کند. برای اجرای روش های دیجیتال مارکتینگ و بهترین استفاده از ابزار های دیجیتال مارکتنیگ، لازم است تا افراد متخصص در این زمینه گرد هم آمده و هر کدام مسئولیت یک بخش را بر عهده بگیرند. این افراد اغلب در قالب یک آژانس تبلیغاتی فعالیت می کنند.

وظیفه آژانس دیجیتال مارکتینگ

وظایف آژانس های دیجیتال مارکتینگ طیف گسترده ای دارد و نمی توان آن ها در یک قالب مشخص گنجاند. اما به طور کلی وظیفه آن ها استفاده مناسب و برنامه ریزی شده از روش های نوین بازاریابی با استفاده از اینترنت است تا بتوانند به طور کارآمد فروش و درآمد یک برند یا کسب و کار را افزایش دهند. در این آژانس ها روش های خلاقانه و اصولی برای راهبرد و توسعه یک برند توسط افراد متخصص اجرا می شود. علاوه بر ابزار های متفاوت چون سئو و طراحی سایت در اغلب آژانس های دیجیتال مارکتینگ استدیو دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؛ این موضوع باعث می شود تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ حتی تصویر برداری و تولید محتوای تصویری از برند شما در آژانس دیجیتال مارکتینگ انجام شود

پکیج دیجیتال مارکتینگ

پکیج دیجیتال مارکتینگ

یک شرکت مارکتینگ ممکن است پروژه دیجیتال مارکتینگ را در شرایطی خاص در قالب پکیج ارائه دهد. پروژه دیجیتال مارکتینگ اصطلاحا به برنامه های از پیش تعیین شده ی بازاریابی گفته می شود که هدف خاصی را دنبال می کند و اغلب یکی از حوزه های دیجیتال مارکتینگ را در بر می گیرند. پکیج دیجیتال مارکتینگ شامل یک پروژه گسترده تر که حوزه های بیشتری از دیجیتال مارکتینگ را در خود جای داده است، می باشد. استفاده از پکیج های دیجیتال مارکتینگ هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه تر از پروژه هایی است که تنها یک حوزه را پوشش می دهند.

پکیج سئو و محتوا

از کاربردی ترین پکیج های دیجیتال مارکتینگ می توان به پکیج طراحی سایت و سئو اشاره کرد. در این نوع پکیج های دیجیتال مارکتینگ خدماتی از جمله ساخت یک سایت متناسب با برند شما و انجام امور سئوی آن وجود دارد. در کنار این پکیج اغلب پکیج تولید انواع محتوا به مشتری نیز معرفی می شود. با استفاده از این پکیج مشتری می تواند با هزینه کمتر به محتوای بیشتری مبتنی بر بازاریابی مرتبط با برند خود دسترسی داشته باشد. در پکیج تولید محتوا، یک محتوا کار به تولید محتوای نوشتاری منحصر به فرد و مرتبط با موضوع برند یا کسب و کار می پردازد. این محتوای نوشتاری بر اساس کلید واژه های موثر در سئوی سایت تولید می شود؛ در نتیجه در ارتقای سایت نقش اساسی خواهد داشت.

پکیج طراحی گرافیک

علاوه بر محتوای نوشتاری، یک طراح گرافیک ماهر به تولید محتوای بصری می پردازد. محتوای بصری شامل تیزر های تبلیغاتی، استاپ موشن، موشن گرافیک و طراحی لوگو است. برای ساخت تیزر ها اغلب از خدمات و محصولات خود برند فیلم برداری شده و تصاویر گرفته شده برای معرفی این خدمات و محصولات در قالب یک ویدیو ساخته می شوند. برای ساخت استاپ موشن، موشن گرافیک یا لوگو اغلب یک طراح گرافیک با توجه به اهداف و خدماتی که یک برند یا کسب و کار ارائه می دهد، طرح ریزی و ساخته می شود.

پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ

نوع دیگری از پکیج که آژانس های تبلیغاتی در کنار خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه داده می شود، پکیج های آموزش دیجیتال مارکتینگ هستند. در پکیج های آموزش دیجیتال مارکتینگ، متخصصین و کارشناسان حوزه های مختلف بازاریابی دیجیتال اقدام به ساخت دوره های آموزش ویدیویی از راه دور دیجیتال مارکتینگ و ابزار های آن می پردازند. سرفصل های آموزشی این پکیج بسته به شرکت ارائه دهنده پکیج ها، می تواند متغیر باشد؛ با این حال به طور کلی می توان گفت سر فصل های آموزشی این پکیج ها شامل آموزش بازاریابی، آموزش فتوشاپ برای ساخت بنر، طراحی سایت و کارت ویزیت، آموزش مذاکره و آموزش برند سازی می باشد.

سوالات متداول انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ

  • چگونه می توان از خدمات دیجیتال مارکتینگ بهره برد؟
    • خدمات دیجیتال مارکتینگ در شرکت های تبلغاتی ارائه می شوند. اولین قدم لازم است برای آشنایی با مراحل کار و گرفتن اطلاعات بیشتر با شرکت تبلیغاتی مورد نظر تماس حاصل نموده و با مشاور ویژه دیجیتال مارکتینگ صحبت کنید. در صورت توافق طرفین بر خدمات مورد ارائه، جلسه ای برای عقد قرارداد و شروع همکاری تعیین خواهد شد. همچنین با ورود به سایت دیجیتال مارکتینگ یک شرکت تبلیغاتی می توانید از خدمات آن شرکت مطلع شده و به صورت آنلاین قرار ملاقات .حضوری خود را تعیین کنید. همچنین با شماره تلفن ۸۸۶۴۰۱۹۵ می توانید تماس حاصل فرمایید
  • هزینه استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟
    • هزینه هر یک از خدمات دیجیتال مارکتینگ با توجه به نوع خدمات متفاوت است. علاوه بر آن هزینه های دریافتی هر تیم دیجیتال مارکتینگ می تواند متغیر باشد. به طور کلی با توجه برند شما و نوع خدمات درخواستی این هزینه ها ممکن است تغییر کنند. هزینه استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ اغلب ضمن عقد قرار داد دریافت می شود، با این حال ممکن است امکان پرداخت هزینه ها در چند نوبت نیز وجود داشته باشد.
  • کدام یک از خدمات دیجیتال مارکتینگ برای برند من مناسب تر است؟
    • اولین قدم برای پاسخ به این سوال، تعیین هدف شما برای استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ است. برخی تنها برای فروش محصولات خود نسبت به استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ اقدام می کنند؛ این درحالی است که برخی دیگر برای گسترش برند خود و معرفی آن به افراد بیشتری اقدام به استفاده از دیجیتال مارکتینگ می کنند. اینکه کدام یک از خدمات دیجیتال مارکتینگ برای برند شما مناسب است، تنها با تعیین هدف شما مشخص می شود.
  • استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ تاثیر قطعی بر افزایش مشتری برند من خواهد داشت؟
    • دیجیتال مارکتینگ برای افزایش مشتری برند و کسب و کار بهترین روش است. اما ممکن است از شروع دیجیتال مارکتینگ تا حصول نتیجه و جذب مشتری اندکی زمان لازم باشد؛ چراکه خدمات دیجیتال مارکتینگ اغلب ، زمان بر هستند. جلب اعتماد مشتری و تشویق وی به خرید و استفاده از خدمات شما به تدریج اتفاق خواهد افتاد.

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *