تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام را احتمالا تا به حال بار ها دیده اید. اگر از اینستاگرام زیاد استفاده می کنید، احتمالا بار ها جلوی اسم افراد معروف چون سلبریتی ها، بازیگران، خواننده ها و دیگر افراد سرشناس یک تیک آبی دیده باشید. اما آیا می دانید تیک آبی کنار اسم اینستاگرام به چه معناست و چه فوایدی برای صفحه آن فرد دارد؟ چگونه تیک آبی اینستا را فعال کنیم؟ در ادامه این مقاله قصد داریم درباره تیک آبی اینستاگرام اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

تیک آبی اینستاگرام چیست

پیش از آنکه به سراغ بررسی نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام برویم ابتدا باید بدانیم که «تیک آبی اینستاگرام یعنی چه.» تیک آبی اینستاگرام در واقع مهر تاییدی است بر حساب کاربری که آن را دریافت کرده است. این تیک آبی کنار اسم نشان دهنده آن است که این اکانت معتبر است و اصالت و رسمی بودن صفحه مورد تایید واقع شده است. برخلاف تصور عموم، صرفا افزایش فالوور باعث گرفتن تیک آبی نمی شود. تیک آبی به افراد مشهور از طرف خود کمپانی اینستاگرام داده شده و قابل خریداری نیست. هدف از این تیک آبی، تشخیص حساب اصلی آن فرد مشهور از دیگر حساب های مشابه و به رسمیت شناختن آن اکانت است.

ویژگی های مهم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

 

 

ویژگی های مهم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

برخی افرادی که به تازگی در حال مشهور شدن هستند و فالور های آن ها در حال رشد هستند، از جمله اکانت هایی هستند که می توانند برای داشتن تیک آبی به اینستاگرام درخواست دهند. چراکه از روی هویت این افراد ممکن است برخی اکانت های فیک یا جعلی ساخته شود. اما این صفحات چه ویژگی هایی باید داشته باشند تا اینستاگرام به آن ها تیک آبی اعطا کند؟

به طور کلی صفحه فردی که می خواهد برای دریافت تیک آبی اینستاگرام درخواست دهد، باید چهار ویژگی کلی زیر را داشته باشد:

  • صفحه باید اصالت داشته باشد. یعنی متعلق به یک شخص حقیقی یا حقوقی شناخته شده باشد.
  • صفحه منحصر به فرد باشد. یعنی خاص و یکتا باشد و محتوای منحصر به فرد تولید کند. صفحاتی که فن پیج هستند یا محتوای دیگر اکانت ها را ریپست می کنند، هرگز تیک آبی دریافت نخواهند کرد.
  • صفحه کامل باشد. یعنی بایو، تصویر پروفایل، پست و تعداد قابل توجهی فالوور داشته باشند.
  • صفحه برجسته باشند. یعنی توسط تعداد زیادی از کاربران فعال اینستاگرام جستجو و دنبال شود.

ترفند گرفتن تیک آبی اینستاگرام

پیش تر تنها افرادی که بازیگر، خواننده یا سلبریتی های مشهوری بودند، می توانستند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند. اما امروزه هر صفحه ای که شرایط و قوانینی که اینستاگرام برای تایید شدن را در نظر گرفته است را رعایت کند، می تواند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کند. مواردی که باید برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام آن ها را در نظر بگیرید را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • فالوور های خود را افزایش دهید. تعداد فالوور های حساب اینستاگرام شما، در شانس شما در دریافت تیک آبی تاثیر به سزایی دارد. تعداد بالای فالور ها نشان دهنده این است که شما توسط تعداد زیادی از افراد شناخته شده هستید. البته باید این موضوع را در نظر بگیرید که داشتن فالورهای فیک و غیر واقعی یا جذب فالور با محتوای دروغین مانند عکس های جعلی، تاثیر منفی روی حساب شما خواهد داشت و به هیچ عنوان نمی توانید فالوور های خود را افزایش دهید.
  • در صورت امکان نماد یک برند معروف شوید. این موضوع شانس شما را برای دریافت تیک آبی اینستاگرام را افزایش می دهد. در این مورد هم استفاده از برند های جعلی نیز شانس شما را در دریافت تیک آبی اینستاگرام کاهش می دهد. ساخت اکانت های جعلی از روی اکانت شما نیز یکی دیگر از عواملی است که شانس شما در دریافت تیک آبی اینستاگرام افزایش می دهد. همانطور که پیش تر گفته شد، هدف اصلی از تیک آبی تایید یک صفحه به عنوان صفحه اصلی یک شخص حقیقی یا حقوقی است، از همین رو در صورت وجود تعدادی صفحه فیک از روی صفحه شما می تواند اینستاگرام را ترغیب کند که به صفحه اصلی شما تاییدیه اعطا کند.
  • فعالیت مداوم در اینستاگرام باعث می شود که اکانت شما به رسمیت شناخته شود. خدمات اینستاگرام به این صورت است که پیش از اهدای تیک آبی به هر حسابی، ابتدا فعالیت آن را می سنجد. تعامل و فعالیت موثر در اینستاگرام نه تنها می تواند باعث افزایش فالور های شما شود؛ بلکه می تواند در تسریع اعطای تیک آبی اینستاگرام به حساب شما نیز موثر باشد. باید توجه داشته باشید حین فعالیت در اینستاگرام از توهین، پست های نامناسب و خلاف مقررات اینستاگرام و تعامل منفی با فالور های خود بپرهیزید. فعالیت منفی، شانس شما برای گرفتن تیک آبی را تا حد زیادی کاهش می  دهد.

نحوه درخواست تیک آبی اینستاگرام

نحوه درخواست تیک آبی اینستاگرام

برای ارسال درخواست تیک آبی به اینستاگرام باید از طریق اکانت خود با اینستاگرام ارتباط برقرار کنید و نیازی به هیچ شخص سومی نیست. اما چگونه تیک آبی اینستا را فعال کنیم؟ پیش از اجرای مراحل درخواست ابتدا اطمینان حاصل کنید که اینستاگرام شما آخرین ورژن باشد. برای درخواست به پروفایل اینستاگرام خود رفته و به قسمت تنظیمات آن بروید. در قسمت تنظیمات یک قسمت به اسم Request Verification وجود دارد که با کلیک روی آن برای شما یک صفحه فرم باز می شود.

تمامی قسمت های خواسته شده را پر کرده و گزینه Send را بزنید. در نهایت اینستاگرام از شما مدرک شناسایی می خواهد که بهتر است با توجه به انگلیسی زبان بودن اینستاگرام از عکس پاسپورت استفاده کنیم. در غیر این صورت می توانید از کارت ملی، کارت معافیت سربازی یا گواهینامه نیز استفاده کنید.

مزایای تیک آبی اینستاگرام

اکانت هایی که تیک آبی اینستاگرام را دریافت می کنند، از برخی مزایا نسبت به دیگر حساب ها برخودار می شوند. برخی از این مزایا شامل موارد زیر می شود:

  • متمایز کردن صفحه شما
  • اعتبار هرچه بیشتر برای صفحه اینستاگرام
  • دریافت هزینه بیشتر جهت تبلیغات
  • جذب فالورهای بیشتر

سوالات متداول تیک آبی اینستاگرام

  • حداقل فالوور برای گرفتن تیک آبی چقدر است؟
    • با اینکه بالابودن تعداد فالور یکی از فاکتور های مهم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام است. اما نمی توان گفت تعداد خاصی فالوور برای دریافت این ویژگی تعیین شده است. اصالت و اعتبار یک پیچ ملاک مهم تری برای تاییدیه اینستاگرام است. به عنوان مثال برخی صفحات با چند میلیون فالور ممکن است واجد شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام نباشند؛ در حالی که یک صفحه تنها با چند هزار فالور تیک آبی دریافت کند.
  • چقدر زمان می برد تا پاسخ درخواست تیک آبی اینستاگرام به ما اعلام شود؟
    • بین ۲ تا ۴ هفته پس از درخواست معمولا نوتیفیکیشنی برای کاربر ارسال خواهد شد و نتیجه درخواست را اعلام خواهد کرد. در صورت مجاز نبودن، کاربر می تواند پس از ۳۰ روز دوباره برای تیک آبی درخواست دهد.
  • چگونه تیک آبی بخریم؟
    • افراد بسیاری برای خرید تیک آبی اینستاگرام به دنبال قیمت تیک آبی اینستاگرام می باشند. لازم به ذکر است که تیک اینستاگرام به هیچ وجه قابل خریداری نیست و تنها با توجه به اعتبار یک صفحه به آن داده می شود.
  • آیا امکان هک تیک آبی اینستاگرام وجود دارد؟
    • گاهی با ایجاد تغییرات در این برنامه با استفاده از کد html تیک آبی اینستاگرام می توان تیک آبی به صفحه خود اضافه کرد. با این حال اینستاگرام به راحتی متوجه شده و این امتیاز را از شما سلب می کند. علاوه بر آن ممکن است صفحه شما را مسدود کند.

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *