باگ اینستاگرام

 از آنجایی که اهمیت تبلیغات در فضای مجازی را به خوبی می دانید که چقدر با ارزش هستند این نکته را نیز باید بدانید که ممکن است هنگام کار کردن با آنها با مشکلاتی مواجه شوید بنابراین بهتر است با نحوه کارکردن رسانه های جمعی آشنا باشید. از جمله شبکه اجتماعی محبوب اکثر مردم دنیا این روزها ، برنامه اینستاگرام می باشد که علاوه بر دانش و آگاهی جهت استفاده از این برنامه همواره باید از ایرادهای آن هم مطلع باشید که در این مقاله می توانید با یکسری باگ های اینستاگرام نیز آشنا شوید.

گاهی مواقع ممکن است هنگام استفاده از خدمات اینستاگرام با مشکلاتی روبه رو شوید که موجب می شود این برنامه به درستی کار نکند و یا مشکل فنی داشته باشد که در این حالت باید برنامه اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید. در صورتی که پس از به روزسانی همچنان مشکل داشتید می توانید روی گزینه help بزنید و از خود تیم اینستاگرام کمک بخواهید تا راهنمایی کند.

البته بعضی مواقع ممکن است مشکلی در اتصال اینترنت داشته باشید که احساس کنید جزو خطاهای اینستاگرام است و یا مشکلی در برنامه ایجاد شده که مانع از ارسال پست در اینستاگرام شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی ابتدا از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید.در غیر اینصورت مدیریت اینستاگرام و راه های حل این مشکلات را بررسی می کنیم :

در ابتدا باید بدانید که آیا این مشکل از سرورهای این برنامه می باشد؟ در این حالت باید از طریق برنامه فیس بوک چک کنید زیرا سرورهای این نرم افزار توسط کمپانی فیس بوک خریداری شده و از این طیق مطلع شوید که آیا خود برنامه اینستاگرام با مشکل مواجه شده است یا خیر. همچنین می توانید حساب رسمی اینستاگرام خود را در توییتر چک کنید که آیا به روز رسانی شده است یا نه؟ُ

چگونه مشکل اکانت اینستاگرام را برطرف کنیم؟

 در سال ۲۰۱۸ تیم اینستاگرام مشکلی را گزارش داد که اگر ایمیلی از اینستاگرام دریافت کردید و در آن قید شده بود آدرس ایمیل خود را تغییر داده اید باید گزینه بازگرداندن آن را کلیک کنید و بعد از آن رمز اینستاگرام خود را تغییر بدهید و یا آدرس ایمیل خود را تعویض کنید تا خیالتان راحت شود در اینستاگرام در امان هستید. همینطور می توانید از احراز هویت ۲ مرحله ای استفاده کنید.

آشنایی با انواع باگ های اینستاگرام

 گاهی مواقع کار کردن با نرم افزار اینستاگرام کمی مشکل می شود که اغلب آنها را نمی توانیم شناسایی کنیم .در اینجا به معرفی انواع باگ اینستاگرام می پردازیم

  • مشکل صدا در لایو استوری و ریپلای کامنتها

گاهی شما توسط خود برنامه اینستاگرام محدود شده اید و ممکن است این محدودیت به این دلیل باشد که شما قبلا یک آهنگی رو برای کلیپ خود انتخاب کرده اید که کپی بوده و یا محتوایی را ارائه دادید که غیر اخلاقی بوده است. این احتمال هم وجود دارد که کامنتهایی که از جانب مخاطبین گذاشته شده توهین آمیز بوده و شما آنها را ریپورت نمی کنید.

این مشکل برای بار اول ۱ روز دسترسی شما را محدود می کند اما برای بار دوم به مدت ۶۵ روزمسدود می شود و در صورت تکرار کاملا دیسیبل می شوید.

  •  باگ در دایرکت ها:

باگ دایرکت اینستاگرام

اگر شما جزو کاربرانی هستید که در طول روز بسیار دایرکت مسیج دارید با این مشکل روبرو شده اید که ۲۰ تا از آنها را بیشتر نشان نمی دهد در صورتی که در نوتیفیکشن ها علامت پیام جدید را نشان می دهد . چرا این مشکل رخ می دهد؟

 این احتمال وجود دارد که شما در آن روز ۷۰۰ مگابایت ذخیره سازی کرده اید که بنابراین در گرفتن دایرکت ها به مشکل برمی خورید . اما در گوشی های آیفون این مشکل کم تر به نظر می رسد زیرا حجم بیشتری برای ذخیره سازی دارد.اما یک مورد دیگر هم می تواند دلیل این باگ اینستاگرام باشد و آن هم استفاده از فیلترشکن است که با این برنامه تداخل دارد.

  • مشکل استوری و هایلایت اینستاگرام

گاهی زبان انتخابی شما با نسخه جدید همخوانی ندارد و این سبب می شود تا تداخل پیدا کنه بنابراین باید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را با توجه به زبان گوشی نصب کنید.

  • فریز شدن اینستاگرام

مشکل فریز شدن اینستاگرامیکی از مشکلات بسیار رایج اینستاگرام فریز شدن یا به اصطلاح گیر کردن است که قادر نیستید دسترسی به عکس و یا محتواهای آن داشته باشید .

در این مواقع بهتر است تا برنامه اینستاگرام خود را پاک کنید و مجدد آن را نصب و فعال کنید.

  •  مدیریت چند اکانت اینستاگرام

بسیاری از شماها این تجربه را داشتید که ۲ تا اکانت را به طور همزمان با یک گوشی بالا آوردین اما متاسفانه گاهی مواقع یکی از آنها محدود شده است .برای برطرف نمودن این گونه مشکلات بهتر است تا یوزر و پس هرچند تعداد اکانت که دارید یادداشت کنید و از همه انها خارج شوید و دوباره وارد آنها شوید.

نحوه صحیح مدیریت اینستاگرام

اگر شما از برنامه اینستاگرام به عنوان نرم افزاری استفاده می کنید که از آن کسب درامد دارید، این مشکلات می تواند روند فعالیت شما را کند و سبب بشه تا وقت زیادی را صرف برطرف کردن این مشکلات کنید در نهایت به تبلیغات و کسب درامد شما لطمه وارد کند برای حل مشکلات اینچنینی در محیط اینستاگرام می توانید با یک ادمین اینستاگرام ماهر که با الگوریتم های جدید آشنا است و مدیریت اینستاگرام را به عهده می گیرد در ارتباط باشید و یا با شرکت مایاپینت در تماس باشید.

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *