خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام می تواند بسته به نیاز شما متنوع و متفاوت باشد. اینستاگرام امروزه پلتفرم مناسبی برای بازاریابی، فروش، دیده شدن خدمات و برندینگ است. کسب و کارهای زیادی در این پلتفرم فعالیت کرده و به رقابت با یکدیگر می پردازند. برای رقابت درست در این پلتفرم و بهتر دیده شدن، شما به مدیریت بهینه اینستاگرام خود نیاز خواهید داشت. امروزه شرکت های تبلیغاتی تیم های حرفه ای برای مدیریت و ارائه خدمات اینستاگرام ایجاد می کنند. این افراد متخصص تمامی نیازهای یک پیج اینستاگرام را تامین می کنند. در ادامه این مقاله با خدمات اینستاگرام و نحوه اجرای آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی های اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که در آن تصویر و ویدئو به اشتراک گذاشته می شود. این پلتفرم قابلیت های زیادی در ویرایش و به اشتراک گذاری محتوای بصری دارند. کاربران اینستاگرام می توانند محتوای مورد علاقه خود را دنبال کرده و آن را Like عکس ها و فیلم ها می باشد. علاوه بر آن کاربران دسترسی به محتوای مورد علاقه خود را برای یکدیگر ارسال کرده و در صفحه خود به اشتراک بگذارند.   

گذاشتن زیر پست ها و محتواهای مختلف از دیگر قابلیت هایی است که کاربران در اینستاگرام دارند. میزان مشارکت کاربران در صفحات مختلف به اعتبار آن صفحه می شود. هر چه میزان لایک، کامنت و دنبال کننده یک صفحه بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه در اینستاگرام نیز بیشتر است.

شرکت خدمات اینستاگرام

شرکت خدمات اینستاگرامی به شرکت هایی گفته می شود که پکیج های مختلف مدیریت اینستاگرام را ساخته و ارائه می دهند. این پکیج ها مدت دار بوده و شامل خدمات مختلفی می باشند که متقاضیان می توانند با توجه به خواست خود یکی از آن ها را انتخاب کنند. مجموعه مایاپینت خدمات اینستاگرام را در سه پکیج مختلف ارائه می دهد:

ردیف  خدمات  الماس طلا نقره برنز پلاتین
۱ پست حرفه ای(ویدئویی و گرافیکی) ۳۴ ۳۰ ۲۶ ۲۱ ۱۵
۲ استوری حرفه ای(ویدئویی و گرافیکی) ۱۵۰ ۱۲۰ ۹۰ ۶۰ ۳۰
۳ تقویم، تدوین و استراتژی محتوا دارد دارد دارد دارد دارد
۴ طراحی هویت بصری پروفایل دارد دارد دارد دارد دارد
۵ ادمین اختصاصی دارد دارد دارد دارد دارد
۶ طراحی و تولید موشن گرافی(ا دقیقه)

 

۲ ۱ ۱ ندارد ندارد
۷ عکاسی و فیلم برداری حرفه ای

  با سناریو و بدون سناریو

دارد.

۲ سری عکاسی و فیلم برداری با سناریو

دارد.

۲ سری عکاسی و فیلم برداری بدون سناریو

دارد.

بدون سناریو

فیلم برداری ندارد.

۱ عکاسی بدون سناریو

فیلم برداری ندارد.

 ۱عکاسی بدون سناریو

۸  

لوگو موشن

دارد دارد دارد دارد دارد
۹

 

کپشن نویسی و هشتگ گذاری هدفمند دارد دارد دارد دارد دارد
۱۰ قابگذاری پست، استوری و هایلایت دارد دارد دارد دارد دارد
۱۱ ساخت تیزر تبلیغاتی کوتاه و بلند(تعداد تیزر متناسب با نیاز کارفرما) ۲ تیزر کوتاه

۲ تیزر بلند

۳ تیزر کوتاه

۱ تیزر بلند

۲ تیزر کوتاه

۱ تیزر بلند

۲ تیزر کوتاه 

تیزر بلند ندارد

۱ تیزر کوتاه 

تیزر بلند ندارد

۱۲ ایده پردازی و طراحی مسابقات سوشیال دارد دارد دارد دارد ندارد
۱۳ ارائه گزارشات به صورت ماهانه دارد دارد دارد دارد دارد
۱۴ تحلیل رقبا در فضای مجازی دارد دارد دارد دارد دارد
۱۵ طراحی لوگو اختصاصی توافقی توافقی توافقی توافقی توافقی
۱۶ جذب فالوور ارگانیک (در صورت تبلیغ) توافقی توافقی توافقی توافقی توافقی
۱۷ مشاوره و تحقیق و توسعه R & D توافقی توافقی توافقی توافقی توافقی
۱۸ سفیر برندینگ توافقی توافقی توافقی توافقی توافقی
۱۹ قیمت ۱۲میلیون ۱۰میلیون ۸میلیون ۶میلیون ۴میلیون

کلیه خدمات ارزان اینستاگرام

 خدمات ارزان اینستاگرام

خدمات اینستاگرام به طور کلی به خدماتی گفته می شود که توسط شرکت های تبلیغاتی ارائه داده می شود. این خدمات می توانند با توجه به نیازها و خواست متقاضی و مشتری متفاوت باشند. برای شروع و راه اندازی خدمات اینستاگرام باید با شرکت های خدمات ایسنتاگرام در ارتباط باشید. با این حال به طور کلی می توان گفت که خدمات اینستاگرام به صورت می باشند:

  • تعیین استراتژی

مهم ترین بخش برای مدیریت اینستاگرام تعیین استراتژی با توجه به نیاز مشتری است. استراتژی با توجه به هدف مشتری از فعالیت در اینستاگرام تعیین می شود. آیا هدف افزایش فروش است؟ آیا متقاضی صرفا تعداد بیشتری فالوور می خواهد؟ آیا هدف اصلی از فعالیت در اینستاگرام افزایش بازدید و برندینگ است؟ ادمین ها با توجه به اهداف شما منبع و مسیر درست برای فعالیت را تعیین می کنند. علاوه بر آن ابزار های لازم برای بهتر دیده شدن را نیز پیش بینی و تهیه می کنند.

  • آنالیز پیج مشتری و رقیبان در اینستاگرام

در مرحله بعد متخصصین اینستاگرام به بررسی پیج شما و افرادی که در حوزه شما فعالیت می کنند می پردازند. این کار با هدف یافتن نقطه ضعف های رقیبان و استفاده از آن ها در جهت بهبود عملکرد خود انجام می شود. علاوه بر آن، با آنالیز پیج خود می توان به اطلاعاتی چون بهترین زمان برای به اشتراک گذاشتن محتوا، میزان مشارکت دنبال کننده ها و نحوه افزایش بازدهی پیج دست پیدا کرد.

  • آنالیز پیج مشتری و رقیبان در اینستاگرامتولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوا یکی از مهم ترین بخش های مدیریت اینستاگرام است که باید با آن توجه ویژه داشت. تولید محتوا در اینستاگرام شامل ساخت عکس و تصویر مرتبط با حوزه فعالیت پیج و نوشتن کپشن جذاب برای جلب توجه و اعتماد مشتریان می باشد. تصاویر و محتوای پیج شما به هیچ عنوان نباید از محتوای دیگران کپی شده باشد؛ چراکه محتوای کپی شده از الگوریتم حذف می شود و بازخورد آن به حداقل می رسد. شرکت های تبلیغاتی با توجه به حوزه فعالیت شما به ساخت پست و استوری اختصاصی و کپشن های جذاب مرتبط با پست می پردازند.

  • به اشتراک گذاری محتوا به صورت روزانه

مهم ترین بخش برای رقابت و بهتر دیده شدن در اینستاگرام، حضور دائمی و فعالیت مکرر در این پلتفرم است. این کار باعث بالا رفتن ایمپرشن پست ها و محتواهای پیج شما شده و به حضور موثر شما در فید و اکسپلور اینستاگرام کمک بزرگی می کند. یکی از خدمات اینستاگرام ارائه شده توسط ادمین های اینستاگرام، انتشار پست به صورت برنامه ریزی شده می باشد. ادمین های اینستاگرام به صورت برنامه ریزی شده و دقیق به صورت روزانه و در یک ساعت مشخص از روز پست های شما را به اشتراک خواهند گذاشت.

 

به اشتراک گذاری محتوا

گاهی مواقع پست ها و کلیپ هایی که به اشتراک گذاشته می شند در قالب موشن گرافیک می باشد که این خود سبب جذب مخاطبی می شو و کاربر را تشویق میکند تا آن ویدئو را برای دوستا وفالوورهای خود به نمایش بگذارد و این امر موجب شناخته تر شدن برند و پیج شما خواهد شد.

  • هشتگ گذاری هدفمند اینستاگرام

گذاشتن هشتگ مناسب برای هر پست، در کنار یک کپشن مناسب و جذاب از دیگر خدماتی است که شرکت های خدمات اینستاگرام به شما ارائه می دهد. برخی از هشتگ های اینستاگرام به هشتگ ترند معروف هستند و مجموعه های از پست ها را شامل می شوند که آن هشتگ در کپشنشان قرار داده شده است. هشتگ مناسب به شما کمک می کند در جایی غیر از صفحه خودتان دیده شوید.

  • هشتگ گذاری هدفمند اینستاگرامساخت مجموعه استوری و هایلایت

هایلایت به مجموعه استوری هایی گفته می شود که در صفحه شما ذخیره شده و در بالای صفحه نمایش داده می شوند. استوری ها باید در مورد خدمات و محصولات صفحه شما باشد. استوری ها می تواند به صورت نظر سنجی برای افزایش مشارکت کاربران قرار داده شوند. استوری های مهم و با بازخورد بالا در هایلایت ها قرار داده شده و به صورت دائمی در دسترس کاربران قرار می گیرند.

  • تنظیم تصویر نمایه، نام صفحه و بایوی پیج

تصویر نمایه شما می تواند لوگو یا اسم برند شما باشد. این تصویر توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام ساخته می شود. نام پیج، نامی است که در بالاترین قسمت صفحه شما نمایش داده شده و نشان دهنده برند شماست. این نام باید به گونه ای انتخاب شود که در ذهن کاربران بماند و حوزه کاری شما را به خوبی مشخص کند. بایو پیج شما توضیح کوتاهی از خدمات شما، آدرس و شماره تلفن می باشد.

  • تبلیغات اینستاگرامی

تبلیغات اینستاگرامیپس از ساخت پیج و تولید محتوای برنامه ریزی شده، برای رشد صفحه و افزایش تعداد دنبال کننده نیاز به تبلیغات خواهید داشت. تبلیغات در اینستاگرام انواع مختلفی دارد. تبلیغات اینفلوئنسری و تبلیغات اسپانسری دو نوع از پر بازده ترین انواع این تبلیغات هستند. این نوع تبلیغات باید توسط افراد آشنا به اینستاگرام و حوزه تبلیغات انجام شود تا بیشرین بازدهی را داشته باشد.

تعرفه خدمات ارزان پیج اینستاگرام

تعرفه خدمات ارزان پیج اینستاگرام

قیمت و هزینه ای که برای بهره مندی از خدمات اینستاگرام وجود دارد اغلب با توجه به نوع خدمات مورد نیاز، پکیج انتخابی، شرکت خدمات اینستاگرام و مدت زمان قرارداد بستگی دارد. بنابراین تعرفه مدیریت شبکه اجتماعی و خدمات اینستاگرام ارزان و با کیفیت را می توانید با مایاپینت تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق بخش ارسال نظر، واتس اپ و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول درباره خدمات اینستاگرام

  • آیا پاسخ دادن به دایرکت های پیج نیز از جمله وظایف شرکت های خدمات اینستاگرام است؟
    • در اغلب موارد پاسخ دادن به دایرکت ها و تعامل با مشتریان بر عهده مالک کسب و کار و صفحه است و ادمین در قبال آن وظیفه ای ندارد. با این حال می توانید ضمن قرارداد از شرکت خدمات اینستاگرامی بخواهید پاسخگویی دایرکت را نیز بر عهده بگیرند.
  • آیا برای فعالیت کسب و کاری در اینستاگرام باید حتما پیج Bussiness داشته باشیم؟
    • برخی صفحات مانند صفحات سالن های زیبایی به دلیل محتوای ویژه خود و حفظ حریم شخصی مشتریان خود از صفحات Private یا شخصی استفاده می کنند. این صفحات امکان رشد دارند؛ با این حال اغلب توصیه می شود برای در دست داشتن اطلاعات بیشتر و آنالیز پیج، از پیج های بیزنس یا تجاری استفاده کنید.
  • آیا خرید فالور به رشد صفحه من کمک می کند؟
    • فالورهایی که خریداری می شوند اغلب غیر واقعی هستند؛ به این معنی که تنها شمار دنبال کننده های شما افزایش پیدا کرده و تعداد لایک، کامنت یا ایمپرشن شما تغییر نمی کند. از همین رو پیج شما رشد چندانی نخواهد داشت.
  • چگونه فالوور خود را افزایش دهیم؟
    • برای افزایش فالوور خود به صورت کاملا واقعی و پربازده ابتدا باید صفحه خود را بهینه سازی کرده و پس از تولید محتوای جذاب به فعالیت منظم در حوزه کاری خود و انجام تبلیغات هدفمند بپردازید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *