لیست بهترین خدمات ارزان اینستاگرام

خدمات اینستاگرام می تواند بسته به نیاز شما متنوع و متفاوت باشد. اینستاگرام امروزه پلتفرم مناسبی برای بازاریابی، فروش، دیده شدن خدمات و برندینگ است. کسب و کارهای زیادی در این پلتفرم فعالیت کرده و به رقابت با یکدیگر می پردازند. برای رقابت درست در این پلتفرم و بهتر دیده شدن، شما به مدیریت بهینه اینستاگرام خود نیاز خواهید داشت. امروزه شرکت های تبلیغاتی تیم های حرفه ای برای مدیریت و ارائه خدمات اینستاگرام ایجاد می کنند. این افراد متخصص تمامی نیازهای یک پیج اینستاگرام را تامین می کنند. در ادامه این مقاله با خدمات اینستاگرام و نحوه اجرای آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.

خدمات اینستاگرام مایاپینت

آنالیز صفحه

آنالیز صفحه

  • بررسی صفحه شما
  • تعیین نقاط قوت و نقاط ضعف شما
  • ارائه راهکار برای بهبود صفحه
تعیین استراتژی

تعیین استراتژی

  • تعیین نقشه راه پیشرفت پیج
  • تعیین استراتژی تبلیغات
  • تغییر استراتژی در صورت لزوم
طراحی

خدمات گرافیکی

  • طراحی قاب استوری و پست
  • طراحی لی اوت پیج
  • طراحی هر نوع محتوای گرافیکی از جمله لوگو، لوگو موشن و …
تولید محتوا

تولید محتوا

  • تولید محتوای متنی
  • نوشتن کپشن و هشتگ گذاری هدفمند
  • تولید محتوای تصویری
فیلم و تیزر

عکاسی، فیلم برداری و ساخت تیزر

  • عکاسی از محصولات و محیط کسب و کار
  • فیلم برداری از محیط کسب و کار
  • تهیه عکس و فیلم برای ساخت تیزر
ادمین

مدیریت اینستاگرام

  • انتشار پست و استوری به صورت منظم
  • تعامل منظم با مخاطبان صفحه
  • پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها
ادمین

بررسی اینسایت صفحه و گزارش هفتگی یا ماهانه

  • بررسی و آنالیز آمار پست ها و استوری ها
  • انتشار پست و استوری بر اساس اینسایت صفحه
  • تهیه گزارش هفتگی و ماهانه از آمار بازدید صفحه
تبلیغات

تبلیغات و تبادل در اینستاگرام

  • پیشنهاد میکرواینفلوئنسر ها و اینفلوئنسر ها برای تبلیغات
  • تبادل با صفحات مشابه برای افزایش بازدید صفحه
  • سفیر برندینگ

ویژگی های اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که در آن تصویر و ویدئو به اشتراک گذاشته می شود. این پلتفرم قابلیت های زیادی در ویرایش و به اشتراک گذاری محتوای بصری دارند. کاربران اینستاگرام می توانند محتوای مورد علاقه خود را دنبال کرده و آن را Like عکس ها و فیلم ها می باشد. علاوه بر آن کاربران دسترسی به محتوای مورد علاقه خود را برای یکدیگر ارسال کرده و در صفحه خود به اشتراک بگذارند.  

گذاشتن زیر پست ها و محتواهای مختلف از دیگر قابلیت هایی است که کاربران در اینستاگرام دارند. میزان مشارکت کاربران در صفحات مختلف به اعتبار آن صفحه می شود. هر چه میزان لایک، کامنت و دنبال کننده یک صفحه بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه در اینستاگرام نیز بیشتر است.

شرکت خدمات اینستاگرام

شرکت خدمات اینستاگرامی به شرکت هایی گفته می شود که پکیج های مختلف مدیریت اینستاگرام را ساخته و ارائه می دهند. این پکیج ها مدت دار بوده و شامل خدمات مختلفی می باشند که متقاضیان می توانند با توجه به خواست خود یکی از آن ها را انتخاب کنند.

پیشرفت پیج اینستاگرام در ۴ گام

  • تعیین استراتژی و ساخت تقویم محتواابتدا صفحه مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس حوزه کسب و کار و محتوای صفحه، یک تقویم محتوایی برای پیج طراحی می شود.
  • تولید محتوامحتوای متنی، تصویری یا ویدیویی بر اساس حوزه کاری شما طراحی و تولید می شود.
  • مدیریت پیج اینستاگرامادمین صفحه به طور منظم پست و استوری های لازم را در صفحه آپلود کرده و تعاملات لازم را انجام می دهد.
  • تبلیغات و تبادل اینستاگرامبا صفحات مرتبط تبادل و تبلیغات انجام می شود تا پیج اینستاگرام بهتر دیده شود.

کلیه خدمات ارزان اینستاگرام

خدمات ارزان اینستاگرام

خدمات اینستاگرام به طور کلی به خدماتی گفته می شود که توسط شرکت های تبلیغاتی ارائه داده می شود. این خدمات می توانند با توجه به نیازها و خواست متقاضی و مشتری متفاوت باشند. برای شروع و راه اندازی خدمات اینستاگرام باید با شرکت های خدمات ایسنتاگرام در ارتباط باشید. با این حال به طور کلی می توان گفت که خدمات اینستاگرام به صورت می باشند:

  • تعیین استراتژی

مهم ترین بخش برای مدیریت اینستاگرام تعیین استراتژی با توجه به نیاز مشتری است. استراتژی با توجه به هدف مشتری از فعالیت در اینستاگرام تعیین می شود. آیا هدف افزایش فروش است؟ آیا متقاضی صرفا تعداد بیشتری فالوور می خواهد؟ آیا هدف اصلی از فعالیت در اینستاگرام افزایش بازدید و برندینگ است؟ ادمین ها با توجه به اهداف شما منبع و مسیر درست برای فعالیت را تعیین می کنند. علاوه بر آن ابزار های لازم برای بهتر دیده شدن را نیز پیش بینی و تهیه می کنند.

  • آنالیز پیج مشتری و رقیبان در اینستاگرام

آنالیز یج اینستاگرام

در مرحله بعد متخصصین اینستاگرام به بررسی پیج شما و افرادی که در حوزه شما فعالیت می کنند می پردازند. این کار با هدف یافتن نقطه ضعف های رقیبان و استفاده از آن ها در جهت بهبود عملکرد خود انجام می شود. علاوه بر آن، با آنالیز پیج خود می توان به اطلاعاتی چون بهترین زمان برای به اشتراک گذاشتن محتوا، میزان مشارکت دنبال کننده ها و نحوه افزایش بازدهی پیج دست پیدا کرد.

  • تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوا یکی از مهم ترین بخش های مدیریت اینستاگرام است که باید با آن توجه ویژه داشت. تولید محتوا در اینستاگرام شامل ساخت عکس و تصویر مرتبط با حوزه فعالیت پیج و نوشتن کپشن جذاب برای جلب توجه و اعتماد مشتریان می باشد. تصاویر و محتوای پیج شما به هیچ عنوان نباید از محتوای دیگران کپی شده باشد؛ چراکه محتوای کپی شده از الگوریتم حذف می شود و بازخورد آن به حداقل می رسد. شرکت های تبلیغاتی با توجه به حوزه فعالیت شما به ساخت پست و استوری اختصاصی و کپشن های جذاب مرتبط با پست می پردازند.

  • به اشتراک گذاری محتوا به صورت روزانه

تداوم محتوا

محتوای کلی صفحه اینستاگرام شما، مانند یک پازل است. باید به صورت مداوم محتواهای مرتبط تولید کنید تا مانند تکه های پازل کنار یکدیگر قرار گرفته و انسجام صفحه شما حفظ شود. مهم ترین بخش برای رقابت و بهتر دیده شدن در اینستاگرام، حضور دائمی و فعالیت مکرر در این پلتفرم است. این کار باعث بالا رفتن ایمپرشن پست ها و محتواهای پیج شما شده و به حضور موثر شما در فید و اکسپلور اینستاگرام کمک بزرگی می کند. یکی از خدمات اینستاگرام ارائه شده توسط ادمین های اینستاگرام، انتشار پست به صورت برنامه ریزی شده می باشد. ادمین های اینستاگرام به صورت برنامه ریزی شده و دقیق به صورت روزانه و در یک ساعت مشخص از روز پست های شما را به اشتراک خواهند گذاشت.

گاهی مواقع پست ها و کلیپ هایی که به اشتراک گذاشته می شوند در قالب موشن گرافیک می باشند که این خود سبب جذب مخاطبی شده و کاربر را تشویق می کند تا آن ویدئو را برای دوستان و فالوورهای خود به ارسال کند. این امر موجب شناخته تر شدن برند و پیج شما خواهد شد.

  • هشتگ گذاری هدفمند اینستاگرام

هشتگ گذاری هدفمند اینستاگرام

گذاشتن هشتگ مناسب برای هر پست، در کنار یک کپشن مناسب و جذاب از دیگر خدماتی است که شرکت های خدمات اینستاگرام به شما ارائه می دهد. برخی از هشتگ های اینستاگرام به هشتگ ترند معروف هستند و مجموعه های از پست ها را شامل می شوند که آن هشتگ در کپشنشان قرار داده شده است. هشتگ مناسب به شما کمک می کند در جایی غیر از صفحه خودتان دیده شوید.

  • ساخت مجموعه استوری و هایلایت

هایلایت به مجموعه استوری هایی گفته می شود که در صفحه شما ذخیره شده و در بالای صفحه نمایش داده می شوند. استوری ها باید در مورد خدمات و محصولات صفحه شما باشد. استوری ها می تواند به صورت نظر سنجی برای افزایش مشارکت کاربران قرار داده شوند. استوری های مهم و با بازخورد بالا در هایلایت ها قرار داده شده و به صورت دائمی در دسترس کاربران قرار می گیرند.

  • تنظیم تصویر نمایه، نام صفحه و بایوی پیج

تصویر نمایه شما می تواند لوگو یا اسم برند شما باشد. این تصویر توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام ساخته می شود. نام پیج، نامی است که در بالاترین قسمت صفحه شما نمایش داده شده و نشان دهنده برند شماست. این نام باید به گونه ای انتخاب شود که در ذهن کاربران بماند و حوزه کاری شما را به خوبی مشخص کند. بایو پیج شما توضیح کوتاهی از خدمات شما، آدرس و شماره تلفن می باشد.

  • تبلیغات اینستاگرامی

پس از ساخت پیج و تولید محتوای برنامه ریزی شده، برای رشد صفحه و افزایش تعداد دنبال کننده نیاز به تبلیغات خواهید داشت. تبلیغات در اینستاگرام انواع مختلفی دارد. تبلیغات اینفلوئنسری و تبلیغات اسپانسری دو نوع از پر بازده ترین انواع این تبلیغات هستند. این نوع تبلیغات باید توسط افراد آشنا به اینستاگرام و حوزه تبلیغات انجام شود تا بیشرین بازدهی را داشته باشد.

تعداد پیج هایی که با مایاپینت همکاری داشته اند:۲۴۶پیج

تعرفه خدمات ارزان پیج اینستاگرام

تعرفه اینستاگرام

قیمت و هزینه ای که برای بهره مندی از خدمات اینستاگرام وجود دارد اغلب با توجه به نوع خدمات مورد نیاز، پکیج انتخابی، شرکت خدمات اینستاگرام و مدت زمان قرارداد بستگی دارد. بنابراین تعرفه مدیریت شبکه اجتماعی و خدمات اینستاگرام ارزان و با کیفیت را می توانید با مایاپینت تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق بخش ارسال نظر، واتس اپ و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول درباره خدمات اینستاگرام (کلیک کنید)

  • آیا پاسخ دادن به دایرکت های پیج نیز از جمله وظایف شرکت های خدمات اینستاگرام است؟

در اغلب موارد پاسخ دادن به دایرکت ها و تعامل با مشتریان بر عهده مالک کسب و کار و صفحه است و ادمین در قبال آن وظیفه ای ندارد. با این حال می توانید ضمن قرارداد از شرکت خدمات اینستاگرامی بخواهید پاسخگویی دایرکت را نیز بر عهده بگیرند.

  • آیا برای فعالیت کسب و کاری در اینستاگرام باید حتما پیج Bussiness داشته باشیم؟

برخی صفحات مانند صفحات سالن های زیبایی به دلیل محتوای ویژه خود و حفظ حریم شخصی مشتریان خود از صفحات Private یا شخصی استفاده می کنند. این صفحات امکان رشد دارند؛ با این حال اغلب توصیه می شود برای در دست داشتن اطلاعات بیشتر و آنالیز پیج، از پیج های بیزنس یا تجاری استفاده کنید.

  • آیا خرید فالور به رشد صفحه من کمک می کند؟

فالورهایی که خریداری می شوند اغلب غیر واقعی هستند؛ به این معنی که تنها شمار دنبال کننده های شما افزایش پیدا کرده و تعداد لایک، کامنت یا ایمپرشن شما تغییر نمی کند. از همین رو پیج شما رشد چندانی نخواهد داشت.

  • چگونه فالوور خود را افزایش دهیم؟

برای افزایش فالوور خود به صورت کاملا واقعی و پربازده ابتدا باید صفحه خود را بهینه سازی کرده و پس از تولید محتوای جذاب به فعالیت منظم در حوزه کاری خود و انجام تبلیغات هدفمند بپردازید. 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.