شرکت های دیجیتال مارکتینگ

شرکت های دیجیتال مارکتینگ از مهم ترین مراکزی هستند که وظیفه تبلیغات را بر عهده دارند. دیجیتال مارکیتنگ یکی از مهم ترین و موثر ترین روش های توسعه و گسترده کردن یک برند و کسب وکار است. این نوع بازاریابی از روش های سنتی  و قدیمی بسیار گسترده تر است و شاخه ها و زیر شاخه های متفاوتی دارد که انجام هر یک نیاز به یک فرد متخصص و ماهر در آن زمینه دارد. دیجیتال مارکتینگ روشی نیست که یک فرد به تنهایی بتواند از پس آن بربیاید و اغلب تیم هایی متشکل از افراد متخصص در زمینه های مرتبط به دیجیتال مارکتینگ مسولیت این نوع بازاریابی را بر عهده می گیرند. این تیم های متخصص با عنوان شرکت های دیجیتال مارکتینگ به فعالیت می پردازند. در ادامه این مقاله قصد داریم ویژگی ها و خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم.

شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست

شرکت دیجیتال مارکیتنگ به شرکتی گفته می شود که در آن یک تیم متشکل از افراد متخصص در زمینه های مختلف بازاریابی دیجیتال مشغول به فعالیت هستند. هر یک از این افراد در یک زمینه تخصصی بازاریابی مهارت دارند و فعالیت می کنند. متخصصان این تیم در زمینه هایی از جمله کارشناسی دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو، تولید محتوای نوشتاری، تولید محتوای گرافیکی و کارشناس شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. شرکت های دیجیتال مارکتینگ با پرسنل ماهر وظیفه ارائه خدمات تبلیغاتی و گسترش برند را بر عهده دارند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست

ویژگی های شرکت های دیجیتال مارکتینگ

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ باید مدیر و کارشناس بازاریابی دیجیتال ماهر و متخصصی داشته باشد. وجود یک کارشناس بازاریابی دیجیتال ماهر یکی از مهم ترین ویژگی های یک شرکت دیجیتال مارکتینگ خوب است. ویژگی های یک دیجیتال مارکتر خوب شامل مواردی چون متقاعد کننده بودن، تخصص در بازاریابی، توانایی برقراری صحیح ارتباط با مشتریان و توانایی برنامه ریزی صحیح و هدفمند برای گسترش برند می شود. از دیگر ویژگی های یک شرکت دیجیتال مارکتینگ خوب، توانایی ارائه مشاوره به صورت دقیق و جز به جز و مشخص کردن هدف های تبلیغاتی برای مشتریان است. پیش از عقد هر گونه قرارداد، شرکت دیجیتال مارکتینگ باید بتواند تمامی اهدف و خدماتی که در طول همکاری به مشتری ارائه می دهد را به صورت کامل و دقیق به مشتری توضیح دهد و طبق برنامه پیش روی کند.

خدمات شرکت های دیجیتال مارکیتنگ

خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ مختلف با توجه به زمینه ای که شرکت در آن فعالیت می کند، تعیین می شود. برخی از خدماتی که یک شرکت تبلیغاتی گسترده و حرفه ای می تواند به ارائه آن بپردازد شامل موارد زیر می باشد:

  • برنامه ریزی هدفمند برای بازاریابی
  • طراحی سایت
  • سئو یا بهینه سازی موتور جستجو
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی و ایمیل
  • جذب مشتری و متقاعد کردن آن ها به خرید یا استفاده از خدمات برند
  • تولید محتوای نوشتاری برای سایت
  • تولید محتوای گرافیکی مانند ساخت تیزر، بنر، موشن گرافی و استاپ موشن

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ ممکن است همه یا بخشی از این خدمات را ارائه دهد.

شرکت های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ

با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن اینترنت و شبکه های اینترنتی استفاده از دیجیتال مارکتینگ به یکی از مهم ترین هدف های هر برند یا کسب و کار در آمده است. کسب و کار های مختلف با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توانند در گسترش و افزایش اعتبار برند خود و در نتیجه افزایش مشتریان خود بپردازند. دیجیتال مارکتینگ استراتژی های متفاوتی دارد که شرکت های دیجیتال مارکتینگ فعال هر کدام نوعی استراتژی خاص را دنبال می کنند.

شرکت های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ

 

یکی از بی نقص ترین و کارآمدترین رویکرد هایی که شرکت های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ از آن استفاده می کنند، به کار گیری از انواع ابزار های دیجیتال مارکتینگ است. به عنوان مثال بزرگ ترین شرکت های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ، همواره با تغییرات به روز هستند و از ابزار های متفاوتی چون سایت و سئو، شبکه های اجتماعی، بازاریابی درونگرا، ساخت تیزر و موشن گرافیک و بازاریابی ایمیل استفاده می کنند و این موضوع باعث افزایش بازخورد و سود نهایی برند می شود.

شرکت های خارجی دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال روز به روز در حال گسترده تر شدن می باشد و تعداد تقاضا نیز به صورت تصاعدی برای خدمات دیجیتال مارکتینگ بالا می رود. به  همین دلیل در سر تا سر دنیا شرکت های دیجیتال مارکتینگ بسیاری هستند که نام آن ها به دلیل حرفه ای بودن اعضای تیم تبلیغاتی آن ها بسیار زبانزد است. شناخت این شرکت ها برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در زمینه دیجیتال مارکتینگ و استفاده از استراتژی آن ها در گسترش برند ها اهمیت دارد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ WebFX از خلاقانه ترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ است که با بسیاری از شرکت ها و برند های معتبر دنیا همکاری داشته و موفق بوده تا در گسترش و محبوبیت این برند ها سهم عظیمی داشته باشد. از دیگر شرکت های معروف در زمینه دیجیتال مارکتینگ می توان به Hanapin، Performics، Vizion Interactive، OneIMS و Link2CITY اشاره کرد. تمامی این شرکت با ارائه خدمات حرفه ای به برند هایی که زمانی در ابتدای مسیر خود بوده اند باعث گسترش و محبوبیت آن برند و در نتیجه به اعتبار و محبوبیت  خود نیز افزوده اند.

سوالات متداول شرکت های دیجیتال مارکتینگ

  • هزینه خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟

با توجه به نوع خدماتی که متقاضی آن هستید ممکن است که هزینه های متغیری در انتظارتان باشد. علاوه بر آن با توجه به اینکه تعرفه مصوبی برای خدمات دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد، ممکن است هزینه های پرداختی در یک شرکت با شرکت دیگر بسیار متفاوت باشد.

  • چرا استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ اهمیت دارد؟

دیجیتال مارکتینگ به استفاده از روش های الکترونیکی به منظور معرفی و ارائه خدمات و محصولات یک برند به یک جامعه هدف مشخص است. با استفاده از دیجیتال مارکتیگ یک برند یا کسب و کار با هر میزان از وسعت قادر خواهد بود با کمترین هزینه به بیشترین درآمد ممکن رسیده و با برند های دیگر به رقابت بپردازد.

  • حقوق کارشناس دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟

کارشناس دیجیتال مارکتینگ وظایف گسترده ای دارد و به صورت پروژه ای انجام می شود. با توجه به بزرگی پروژه دریافتی و وظایفی که بر عهده دیجیتال مارکتر قرار خواهد داشت ممکن است دستمزد متفاوتی داشته باشد. طبق بررسی های اخیر روی حقوق کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، دستمزد این افراد چیزی بین ۲ تا ۸ میلیون برآورد شده است که گاهی ممکن است با توجه به سوابق و تجربه فرد و بزرگی پروژه این میزان بیشتر شود.

  • چگونه می توان کارشناس دیجیتال مارکتینگ شد؟

یک دیجیتال مارکتر باید به مهارت هایی چون توانایی طراحی و اجرای پست، توانایی مذاکره صحیح، طراحی در نرم افزار های مربوطه و برخی مهارت های تخصصی نیاز دارد که باید از پایه و به صورت تخصصی به یادگیری آن ها پرداخت. دیجیتال مارکتینگ یکی از رشته های تحصیلی است که در دانشگاه های سراسر کشور می توان به تحصیل در آن رشته پرداخت.

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *