طریقه دانلود از اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برنامه های مورد علاقه بسیاری از جوامع امروزی است که به شما این فرصت را می دهد تا مسائل مربوط به زندگی روزمره خود را در لحظه ، فیلم و یا عکس بگیرید و آن را با دوستان و یا خانواده به اشتراک بگذارید. همینطور می توانید فیلم و عکس هایی که دیگران در طول روز به اشتراک گذاشته اند را بازدید کنید که گاهی ممکن است بخواهید برخی از آن ها را دانلود و یا ذخیره کنید. اما حواستان باشد که قوانین اینستاگرام را زیر پا نگذارید و ویدئوهای شخصی دیگران را به اشتراک نگذارید.

بیشتر بخوانید: خدمات اینستاگرام

گاهی مواقع هم این مورد برای شما پیش می آید که از برخی کلیپ ها ، عکس ها ، و یا گیف هایی را در اینستاگرام بسیار جذاب هستند و دوست دارید آن ها را دانلود و یا به صورت ذخیره در مموری کارت خود داشته باشید. یکسری از افراد هم علاقه مندی های خود را در اینستاگرام دنبال می کنند مثل طبیعت گردی ، آشپزی ، بافتنی و یا گل و گیاه که دوست دارند یک آرشیو از تمام این عکس ها داشته باشند اما متاسفانه مکانیزیمی در برنامه اینستاگرام وجود ندارد که بتوانید این کار را براحتی انجام دهید.

 اما نگران نباشید ترفندها و راه هایی برای دانلود پست از اینستاگرام وجود دارد و یا حتی نرم افزارهای مکمل اینستاگرام این اجازه را می دهند تا بتوانید ویدئو دلخواه خودتان را از برنامه اینستاگرام دانلود کنید.

شما می توانید حتی بدون نصب برنامه در بسیاری از وب سایت ها این کار را انجام دهید که در زیر ۲ نمونه از آن را برایتان توضیح خواهیم داد.

دانلود از طریق وبسایت instaoffline.net

در این وب سایت می توانید با قرار دادن لینک صفحه مورد نظر را کپی کنید و در قسمت نوار مشخص شده پیست کنید که به صورت خودکار آن فایل دانلود می شود و در حافظه کامپیوتر خود می توانید ذخیره کنید.

دانلود از طریق وبسایت igram.io 

در این وبسایت همچنین می توانید لینک مورد نظر را کپی کنید و گزینه دانلود را بزنید و به راحتی ویدئو مورد نظر را دانلود کنید.

روش راحت برای ذخیره پست های اینستاگرام

سیو اینستاگرامدر این حالت شما می توانید پست هایی که جذاب هستند و تمایل دارید مجدد آن ها را ببینید را درخود برنامه اینستاگرام ذخیره کنید.

این روش به شما اجازه می دهد تا پست های دلخواهتان را ذخیره کنید تا در صورت لزوم آن ها را تماشا کنید اما این اجازه را نمی دهد که بتوانید آن ها را به اشتراک بگذارید یا در فید خود قرار دهید.

در این روش شما می توانید ویدیوها را در پروفایل خصوصی اینستاگرام ذخیره کنید. در زیر هر پست یک نشانک وجود دارد که گزینه سیو می باشد و با کلیک به روی آن می توانید سیو کنید همانند تصویر زیر:

اما اگر بخواهید که پست مورد نظر را در یک فولدر خاصی دخیره کنید باید انگشت خود را به مدت ۲ تا ۳ ثانیه به روی علامک نگاه دارید تا گزینه save را مشاهده کنید سپس می توانید در یک فولدر جدا ذخیره کنید تا هنگامی که به دنبال آن ها هستید به راحتی پیدا کنید.

روش ذخیره سازی استوری ها

در این جا به روش دستی می توانید پست ها و استوری ها را ذخیره کنید بدین صورت که از طریق screen recorder می توانید به راحتی از صفحه موبایل خود فیلم بگیرید و ویدئو کلیپ ها را ذخیره کنید. اما این گزینه تنها در گوشی های اپل در دسترس می باشد ولی در گوشی های اندروید این موقعیت وجود ندارد اما باز هم جای نگرانی وجود ندارد زیرا که می توانید برنامه های screen cam و یا screen recorder را دانلود کنید که دقیقا همان کار را انجام می دهند. حتی در برخی موارد می توانید از طریق این برنامه ها صدا گذاری هم انجام دهید.

دانلود پست ها از طریق کدنویسی

گاهی بر اساس کدهای طراحی شده می توان دانلود که این کار فقط توسط متخصصان کامیپیوتر می تواند انجام بگیرد

مرحله اول ویدئویی که میخواهید دانلود کنید را باز کنید و سپس به روی آن کلیک راست کنید و گزینه Inspect element و یا گزینه view page recourse را انتخاب کنید.

بعد از آن کلیدهای Ctl+F را بزنید و کلمه mp4 را سرچ کنید.

کلمه سرچ شده را بعد ازsrc= کل لینک اشاره شده را کپی کنید و در یک تب جدید آن را پیست کنید .ویدئو مورد نظر در یک صفحه جداگانه باز می شود که می توانید روی آن گزینه save video as را بزنید تا فایل مورد نظر دانلود شود.

سوالات متداول

  • آیا می توان فایل های ذخیره شده از اینستاگرام را فرمتش را تغییر بدهیم؟
    • بله ، این امکان وحود دارد که شما هر ویدئویی را با فرمت دلخواه خود تغییر بدهید.
  • آیا ویدئو و یا عکس هایی که از اینستا دانلود می کنیم بی کیفیت می شوند؟
    • خیر به دلیل اینکه شما هیچگاه مستقیم نمی توانید کلیپ ها را در گوشی موبایلتان دانلود کنید و همانند واتس آپ نیست که کیفیت عکس ها پایین بیاید.
  • آیا می توان فیلم و عکس های دانلود شده از اینستاگرام را به انتشار بگذاریم؟
    • در صورتی که فیلم و عکس های دانلود شده به صورت شخصی و یا خانوادگی نباشد بله این امکان وجود دارد.

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *