لوگو موشن پریمیر چیست

لوگو موشن پریمیر اغلب به صورت حرفه ای و در نرم افزار افتر افکت ساخته می شود. نرم افزار افتر افکت، نوعی نرم افزار گرافیکی پیچیده و حرفه ای از شرکت ادوبی می باشد که استفاده از آن کار هر کسی نیست. پریمیر از دیگر نرم افزار های شرکت ادوبی می باشد که ساخت لوگو موشن در آن به مراتب ساده تر از ساخت لوگو موشن در افترافکت می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم ابتدا تعریفی از لوگو موشن ارائه داده و سپس روش هایی ساده برای ساخت و استفاده از لوگو موشن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

لوگو موشن چیست

لوگو موشن یا لوگو اینترو نوعی ویدیو است که آرم یا نشان تجاری یک برند همزمان با جلوه های صوتی خاص به حرکت در می آید. لوگو موشن در اصطلاح به معنی آرم متحرک است و از آن در برندسازی برای شرکت ها و سازمان های مختلف استفاده می شود. لوگو موشن یکی از تکنیک های مهم موشن گرافیک می باشد که به روش های متفاوتی ساخته می شود. مهم ترین وظیفه یک لوگو موشن انتقال پیام در کمترین زمان ممکن است. با این حال لوگو موشن کاربردهای فراوانی دارد.

کاربرد های لوگو موشن

مهم ترین کاربرد لوگو موشن همانطور که پیش تر گفته شد، برندسازی در ذهن مخاطب است. با استفاده از لوگو موشن یک برند یا سازمان می تواند در ذهن مخاطبین ماندگار شود.کاربردهای لوگو موشن به طور کلی شامل موارد زیر می شود:

  • یادآوری و ماندگاری برند.
  • ساخت ذهنیت دلخواه نسبت به برند در جامعه هدف.
  • معرفی و شناساندن برند.
  • تبلیغات.
  • استفاده در ویدیو ها یا دیگر ابزار های بصری ویدیو.
  • ساخت اعتماد و اعتبار در جامعه هدف.

از همین رو می توان گفت استفاده از لوگو موشن برای تامین تمامی نیاز های برندسازی و تبلیغاتی یک برند ضروری و لازم است.

نرم افزارهای ساخت لوگو موشن

نرم افزارهای لوگو موشن ساز چیست

نرم افزار های لوگو موشن ساز بسیاری وجود دارند که از آن ها استفاده های گسترده می شود. مهم ترین و حرفه ای ترین نرم افزار لوگو موشن ساز، افترافکت است که کار کردن با آن به دانش بالایی از این نرم افزار نیاز دارد. پریمیر از دیگر نرم افزار های مهم لوگو موشن ساز است که استفاده گسترده از آن شده و ساخت لوگو موشن با آن به دلیل داشتن قالب های آماده لوگو موشن راحت تر است، در ادامه آموزش ساخت لوگو موشن با پریمیر را خواهید دید. یکی دیگر از روش های ساخت لوگو موشن استفاده از وب سایت های لوگو موشن ساز می باشد که به صورت رایگان یا پولی می توانند لوگو موشن مورد نیاز شما را به ساده ترین شکل آماده کنند. برخی دیگر از سایت ها نیز به صورت آماده برخی لوگو موشن های خاص را در اختیار کاربرین قرار خواهند داد. در ادامه با انواع لوگو موشن آشنا می شویم:

لوگو موشن رایگان پریمیر

ساخت لوگو موشن رایگان در پریمیر بسیار ساده بوده و کاربران می توانند با استفاده از قالب ها و پروژه های آماده ای که این نرم افزار در اختیار کابرین خود قرار داده است، لوگو موشن های ساده ای برای برند خود بسازند. قالب های آماده و رایگان لوگو موشن پریمیر در اغلب وب سایت ها قابل دسترسی هستند. ابتدا نرم افزار پریمیر را روی سیستم خود نصب کرده و سپس پروژه لوگو موشن دلخواه خود را دانلود کرده و در نرم افزار پریمیر ایمپورت کنید. پس از ایمپورت قالب به راحتی می توانید لوگوی دیفالت را با لوگوی مورد نظر خود جایگزین کنید. علاوه بر آن تمامی المان های قالب آماده قابل تنظیم و تغییر توسط کاربر هستند.

لوگو موشن آماده

همانطور که پیش تر گفته شد، قالب های آماده برای ساخت لوگو موشن توسط وب سایت های مختلف ارائه شده و قابل استفاده هستند. با سرچ کردن Free Logo Motion Templates For Premiere در گوگل می توانید به انبوهی از قالب های آماده برای پریمیر دسترسی پیدا کنید. اگر در عبارت ذکر شده به جای Premiere کلمه After Effects را قرار دهید، به قالب های لوگو موشن آماده برای نرم افزار افتر افکت دسترسی داشته باشید. این قالب ها اجزا مختلفی دارند که تمامی این اجزا در نرم افزار های مربوطه قابل تنظیم، تغییر و جایگزینی هستند. علاوه بر آن در برخی از لوگو موشن ها به صورت ویدیو های آماده در دسترس کاربرین قرار داده شده که اغلب قابل تغییر نیستند.همچنین در بسیاری از انواع موشن گرافیک لوموشن ها نقش بسیار اساسی دارد.

لوگو موشن رایگان

برخی از وب سایت ها وجود دارند که به صورت رایگان و آنلاین لوگو موشن می سازند. ساخت لوگو موشن رایگان با استفاده از قالب های آماده که پیش تر در مورد آن ها صحبت کردیم نیز قابل انجام است. برای ساخت لوگو موشن رایگان در وب سایت های لوگو موشن ساز، تنها کافی است عضو وب سایت شده تا بتوانید از خدمات ساخت لوگو موشن آن استفاده کنید. البته برخی وب سایت ها برای ساخت لوگو موشن هزینه ای از کاربر دریافت می کنند که در مقابل هزینه ای که شرکت های تبلیغاتی برای ساخت لوگو موشن دریافت می کنند، بسیار ناچیز است.

لوگو موشن اینستاگرام

لوگو موشن برای پیج های تجاری اینستاگرام از مهم ترین انواع لوگو موشن می باشد. این نوع لوگو ها در پست های پیج مورد استفاده قرار گرفته و ظاهری منسجم به پیج تجاری شما می دهد. وجود لوگو موشن در تمامی پست های اینستاگرام باعث می شود، برند تجاری شما در عرصه ای رقابتی چون اینستاگرام، هویت و اعتبار داشته باشد و مخاطبان راحت تر به آن اعتماد کنند. لوگو موشن اینستاگرام به شکل های گوناگون طراحی می شود، برخی از رایج ترین انواع لوگو موشن ها در اینستاگرام شامل مواردی چون تایپوگرافی نام برند، وردمارک، پیکتوگرام و لوگوی کلاسیک اشاره کرد. برای ساخت این لوگو موشن ها می توانید از افراد متخصص که در انواع شرکت های تبلیغاتی فعالیت دارند کمک گرفته و یا از روش های ساخت لوگو موشن رایگان استفاده کنید.

لوگو موشن ۳ بعدی

لوگو موشن ۳ بعدی از محبوب ترین انواع لوگو موشن می باشد که اغلب در نرم افزار افتر افکت ساخته می شود. لوگو موشن های ۳ بعدی رایگان به صورت قالب آماده برای نرم افزار افتر افکت موجود می باشند که می توان با استفاده از آن ها لوگو موشن ۳ بعدی دلخواه خود را طراحی کرد. برای این انجام این کار لازم است ابتدا کار با نرم افزار مقدماتی افتر افکت را فراگرفته تا بتوانید تغییرات دلخواه خود را در قالب آماده لوگو موشن ۳ بعدی انجام دهید.

برای دریافت فایل pdf این مقاله می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.

لوگوموشن پریمیر

سوالات متداول درباره لوگو موشن پریمیر

  • هزینه ساخت لوگو موشن در شرکت های تبلیغاتی چگونه است؟
    • تعرفه ساخت لوگو موشن در شرکت های تبلیغاتی به عوامل مختلفی مانند مدت زمان لوگو موشن و میزان پیچیدگی لوگو موشن بستگی دارد و هزینه آن می تواند در نوسان باشد.
  • چه کسانی می توانند از لوگو موشن استفاده کنند؟
    • لوگو موشن برای تمامی برند های تجاری و کسب و کار های کوچک و بزرگ می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در برندینگ نقش اساسی ایفا کند.
  • آیا لوگو موشن آماده افکت صدا هم دارد یا باید به صورت جداگانه افکت صدا را به آن اضافه کرد؟
    • بله؛ اغلب لوگو موشن های آماده شامل افکت صدا هم می شوند و کاربر نیازی به اضافه کردن افکت صدا نخواهد داشت. با این حال در صورت بی صدا بودن قالب های آماده، می توان به راحتی از وب سایت های معتبر فایل صدای آماده دانلود کرده و روی قالب آماده اضافه کرد.
  • لوگو موشن های آماده برای چه ورژنی از پریمیر و افتر افکت قابل استفاده هستند؟
    • اغلب پلاگ این ها و پروژه های آماده برای لوگو موشن و موشن گرافیک برای ورژن های ۲۰۱۵ به بعد نرم افزار های ادوبی مانند پریمیر و افتر افکت قابل نصب و استفاده هستند.

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *