بنر اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام برای گسترش پیج اینستاگرانم کسب و کار از اهمیت زیادی برخوردار است. اینستاگرام یکی از پلتفرم هایی است که امروزه کاربرین فعال زیادی را به خود جذب کرده و از محبوبیت زیادی برخوردار است. همین موضوع سبب شده است تا اینستاگرام یکی از بهترین پلت فرم ها برای گسترش برند و تبلیغات تبدیل گردد. امروزه بسیاری از برندهای بزرگ دنیا از اینستاگرام برای تبلیغات و بازاریابی و درنتیجه جذب مخاطب ،افزایش مشتری و رواج کسب و کار اینترنتی استفاده می کنند. بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام اصول خاصی دارد که به منظور تبلیغ با بیشترین بازدهی بایستی از این اصول پیروی کرد. مدیریت اینستاگرام با استفاده از این اصول ساده نیست و هر کسی نمی تواند به راحتی مدیریت این صفحات را بر عهده بگیرد.

مدیریت اینستاگرام چیست

مدیریت اینستاگرام به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که توسط یک ادمین برای بهتر دیده شدن یک صفحه اینستاگرامی و جذب مخاطب به این صفحات انجام می شود. این فعالیت ها شامل ساخت اکانت تا برنامه ریزی استراتژی های تبیلغاتی را شامل می شود. مدیریت اینستاگرام طبق اصول و با توجه به الگوریتم های اینستاگرام انجام می شود که باعث جذب مخاطب و گسترش صفحات برندها می شود.

ادمین اینستاگرام

ادمین اینستاگرام یا مدیر اینستاگرام به افراد متخصصی گفته می شود که با استفاده از اصول بازاریابی و با آشنایی به الگوریتم های اینستاگرام به بهبود وضعیت صفحه و جذب مخاطب کمک خواهند کرد. فعالیت های ادمین اینستاگرام نه تنها باعث جذب مخاطب و بالارفتن تعداد فالورها می شود، بلکه با بهینه سازی سئوی صفحه اینستاگرام باعث حضور موثر صفحه شما در اکسپلور اینستاگرام و در نتیجه بهتر دیده شدن برند شما می شود.

ادمین اینستاگرام

وظایف ادمین اینستاگرام

یک ادمین اینستاگرام تمامی فعالیت های مربوط به صفحات اینستاگرام از ساخت پیج گرفته تا کوچک ترین جزئیات مانند برنامه ریزی کپشن های پست ها و استوری را مدیریت می کند. در ادامه به برخی از فعالیت هایی که ادمین های اینستاگرام بر عهده دارند، اشاره خواهیم کرد:

  • ساخت پیج
  • انتخاب نام و بایوی مناسب برای پیج
  • تولید محتوا
  • ساخت قالب پست و استوری
  • مدیریت محتوای بصری و نوشتاری پیج
  • تبادل محتوا
  • تبلیغات و بازاریابی
  • تبادل محتوا
  • جذب اسپانسر
  • طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام
وظایف ادمین اینستاگرام

چرا مدیریت اینستاگرام مهم است

تولید محتوا و بازاریابی باید هدفمند باشد تا بتواند به شکل موثری مخاطبین را جذب کرده و این مخاطبین را در دراز مدت به مشتری تبدیل کند. مدیریت صفحه اینستاگرام برند به این معنی است که تمامی محتوای پیج اعم از محتوای بصری و نوشتاری به گونه ای هدفمند باعث جلب اعتماد مخاطب و تبدیل این مخاطبین به مشتری شود؛ از همین رو مدیریت هدفمند اینستاگرام اهمیت پیدا کرده و برای گسترش برند و کسب وکار ضروری است.

ادمین اینستاگرام چگونه باعث رشد صفحه اینستاگرام می شود

ادمین اینستاگرام با تولید محتوای هدفمند، در طول زمان باعث ایجاد اعتماد به برند می شود. با اعتماد سازی و افزایش آگاهی از برند، مخاطبین زیادی به صفحه اینستاگرام شما جذب شوند. با جذب مخاطبین به صفحه شما و افزایش فالور، در صورتی که کیفیت کار شما مناسب باشد و بتواند رضایت مخاطب را جلب کند، این مخاطبین به مشتری تبدیل خواهند شد. در طی این پروسه صفحه ادمین اینستاگرام باید به تولید محتوای هدفمند ادامه دهد تا بتواند اعتماد مخاطبین را نگه دارند و مخاطبین جدیدی جذب کنند.

نمونه مدیریت پیج اینستاگرام که باعث افزایش دایرکت ها شده

تعرفه استخدام ادمین اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام می تواند می تواند با توجه به حجم کاری که ادمین بر عهده دارد، حوزه فعالیت برند و جایگاه فعلی پیج اینستاگرام متغیر باشد. خدمات مربوط به صفحات اینستاگرام اغلب به صورت پکیج ارائه می شوند و نوع این پکیج ها نیز می تواند تعرفه مختص به خود را داشته باشد. این هزینه ها اغلب بین ۲ تا ۴ میلیون تومان متغیر هستند. با این حال برخی از پکیج های طولانی مدت مدیریت اینستاگرام ممکن است چیزی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان هزینه داشته باشد که در طولانی مدت و به تدریج پرداخت می شود.

سوالات متداول مدیریت اینستاگرام

  • آیا خودم میتوانم مدیریت صفحه اینستاگرام خودم را مدیریت کنم؟

مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی توسط صاحبین برند نیز قابل انجام است؛ البته برای آنکه بازدهی مناسبی داشته باشد بایستی ابتدا به اصول بازاریابی در اینستاگرام آشنا شوید. این کار ممکن است زمان بر باشد که برای اغلب ضاحبین کسب و کار مناسب نبوده و هزینه جانبی زیادی نیز خواهد داشت. با استخدام یک ادمین متخصص اینستاگرام از همان ابتدا صفحه خود را با یک فرد متخصص و با تجربه به جلو پیش خواهید برد.

  • آیا استخدام ادمین اینستاگرام ضروری است؟

در صورتی که گسترش برند و صفحه برایتان اهمیت زیادی دارد و مایلید در کوتاه مدت مخاطبین زیادی داشته باشید، استخدام یک ادمین اینستاگرام بسیار ضروری است.

  • چگونه می توان ادمین اینستاگرام استخدام کرد؟

اغلب شرکت های تبلیغاتی و آژانس های خدمات دیجیتال مارکتینگ به ارائه خدمات در زمینه اینستاگرام می پردازند. برای استخدام یک ادمین متخصص و با تجربه می توان با این شرکت ها از طریق وب سایت یا شماره های تماس ارتباط برقرار کرده و از در این زمینه مشورت های لازم را به عمل بیاورید.

تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است و بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد که روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. طبق آخرین آمار حدود ۳۵ میلیون ایرانی در اینستاگرام فعالیت روزانه دارند. این آمار همچنین نشان می دهد ۸۰ درصد این افراد به تبلیغاتی که در اینستاگرام می بینند واکنش نشان داده و حدودا ۴۰ درصد این افراد از خدمات و محصولاتی که در اینستاگرام ارائه می شوند، استفاده می کنند. همین موضوع تبلیغات در اینستاگرام را به موضوعی مهم در دنیای بازاریابی تبدیل کرده است. این مقاله راهنمای کاملی در زمینه تبلیغات در اینستاگرام برای شما فراهم می آورد.

تبلیغات در اینستاگرام

اصول تبلیغات در اینستاگرام

احتمالا با خود می گویید که تبلیغات در اینستاگرام نمی تواند تاثیر چندانی در گسترش و شناخته شدن برند و کسب و کار من داشته باشد؛ چراکه افراد بسیاری تبلیغات در اینستاگرام را تجربه کرده و نتیجه ای نگرفته اند. شایان به ذکر است که هر روش تبلیغاتی که یک برند یا کسب و کار از آن استفاده می کند اصول خاصی دارد و تبلیغات در اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهم ترین اصلی که در هر گونه تبلیغی باید به آن توجه داشت اهداف تبلیغاتی است که باید اهداف منطقی، هدفمند و دارای زمانبندی واقع بینانه باشند.

فرض کنید شما به تازگی یک صفحه برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اید. اولین هدف شما باید جذب فالوور تا حد قابل قبول باشد. در کنار آن باید برای صفحه خود به تولید محتوای اصولی و مرتبط با برند خود تولید کنید، تا راحت تر بتوانید به جذب مخاطب و فالوور بپردازید. برای جذب مخاطب نیز ، ابتدا نیاز است مخاطبین خود را تعیین کنید. به عنوان مثال در صورتی که کار شما تولید زیورآلات دست ساز زنانه است، انتخاب مردان بین ۳۰ تا ۴۰ سال به عنوان مخاطبین هدف قطعا فایده ای برای برند شما نخواهد داشت و حتی باعث کاهش تعامل مخاطبین با برند شما خواهد شد.

اصول تبلیغات در اینستاگرام

از دیگر اصولی که باید در تبلیغات اینستاگرامی آن را رعایت کنید، تجزیه و تحلیل نتایج تبلیغات، میزان تعامل با مخاطبین، باز خوردها و درصد فروش می باشد. این داده ها بسیار مهم هستند و در تعیین و تقویت استراتژِی و روش های تبلیغاتی آینده تاثیر فراوانی خواهد داشت.

تبلیغات در اینستاگرام چگونه است

تبلیغات در اینستاگرام به صورت گسترده انجام می شود و نمی توان به موارد خاصی آن را محدود کرد. اما همانطور که می دانید تبلیغات در اینستاگرام به صورت بصری انجام می شود و در آن برخلاف پلت فرم هایی مانند توییتر یا تلگرام به محتوای نوشتاری توجه چندانی نمی شود. از این رو لازم است با توجه به عناصر بصری و اصول زیبایی شناختی صفحه اینستاگرامی بسازیم که محتوای آن چشم بیننده را خیره کرده و توجه وی را جلب کند.

  • اولین قدم در تبلیغات موثر در اینستاگرام داشتن صفحه ای با لی اوت مناسب و جذاب که مخاطب را به فالو کردن صفحه ترغیب کند، می باشد. لی اوت اینستاگرام به قالب هایی گفته می شود که طبق آن پست های یک صفحه کنار یکدیگر قرار می گیرند. احتمالا تا به حال به الگوی کنار هم قرار گرفتن پست های برخی صفحات فالور بالا توجه کرده اید؛ برخی از این صفحات پست های مرتبط و شبیه به هم را به صورت ردیف های سه تایی کنار هم قرار می دهند، یا با توجه به رنگ پست ها آن را در یک الگوی مشخص کنار یکدیگر قرار می دهند.
تبلیغات در اینستاگرام چگونه است
  • در برخی از موارد پست های یک صفحه به صورت یکپارچه یک طرح کلی را ایجاد می کنند. لی اوت مناسبی که از اصول بصری پیروی کند، باعث می شود صفحه مورد نظر برای مخاطبی که از صفحه شما دیدن می کند، جذاب به نظر برسد؛ در نتیجه به راحتی به فالو کردن صفحه شما ترغیب می شود.
  • پس از اینکه لی اوت مناسب و جذابی برای صفحه خود انتخاب کردید و محتوای خود را بر اساس این لی اوت در صفحه خود قرار دادید، نوبت به استفاده از کانال های تبلیغاتی اینستاگرام می رسد. با استفاده از کانال های تبلیغاتی صفحه شما بیشتر در معرض دید قرار گرفته و ازهمین رو مخاطبین بیشتری از صفحه شما دیدن می کنند و در نتیجه احتمال فالو کردن صفحه شما توسط این مخاطبین بالا می رود.
  • در مرحله بعد لازم است این فالور ها به طرفدار تبدیل شوند. در اصطلاح اینستاگرام به طرفدار، فن گفته می شود. اهمیت تبدیل فالور به طرافدار این است که متقاعد کردن یک طرفدار به خرید یا استفاده از محصولات صفحه تان راحت تر است. علاوه بر آن این افراد در صورت خرید ممکن است ناخودآگاه به صورت رایگان برای صفحه شما به تبلیغات بپردازند.

علاوه بر این موارد تعامل با مشتریان از مهم ترین مراحل تبلیغات است؛ شما باید بتوانید به بهترین شکل با استفاده از اصول بازاریابی مخاطبی که برای استفاده از محصولات شما از طریق صفحه اینستاگرامتان با شما ارتباط برقرار می کند را به خرید ترغیب کنید.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام

پس از جمع آوری فالورهای هدفمند و مخاطبین واقعی برای صفحه اینستاگرامتان، نوبت به تبلیغات گسترده برای ثبت برندتان دراذهان مخاطبین و افزایش اعتبار و فروش خود می رسد. منظور از تبلیغات گسترده در اینستاگرام همکاری با صفحه های بزرگی است که در اینستاگرام شناخته شده اند. همکاری با این صفحات تا حد زیادی باعث بیشتر دیده شدن صفحه شما در اینستاگرام می شود. علاوه بر این موضوع با استفاده از اصول سئوی اینستاگرام شامل بهینه سازی بایو، نام صفحه، کپشن های پست ها، متن های استوری و هایلایت و هشتگ گذاری هدفمند و مناسب، صفحه شما در اکسپلور اینستاگرام حضور پیدا کرده و همین امر اینگیجمنت صفحه شما را بالاتر خواهد برد.

نمونه کارهای ما در اینستاگرام

تبلیغات گسترده در اینستاگرام
نمونه کار 2
نمونه کار

تبلیغات گسترده در اینستاگرم به روش های مختلفی صورت می گیرد و بازده بالایی خواهد داشت. تبلیغات گسترده در صورتی که صفحه شما میزان قابل قبولی فالور داشته باشد و لی اوت آن نیز چشم نواز و برنامه ریز شده باشد تاثیر بیشتری خواهد داشت، با داشتن یک برنامه دقیق، تبلیغات گسترده برای صفحات تازه کار نیز می تواند روش مناسبی باشد.

انواع روش های تبلیغ در اینستاگرام

همانطور که پیش تر گفته شد، تبلیغات گسترده در اینستاگرام به روش های متفاوتی انجام می شود. با توجه به نیاز تبلیغاتی صفحه شما، ممکن است از همه یا برخی از این روش ها استفاده می شود. در ادامه برخی از متداول ترین روش های تبلیغات گسترده در اینستاگرام را مختصرا مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تبلیغات در استوری

از پربازده ترین روش های تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات در قالب استوری می باشد. در این روش صفحه شما در قالب یک تصویرطراحی شده و به صورت استوری روی یکی از صفحات پربازدید و فالور بالا قرار می گیرد. محتوای تصویری که برای این نوع تبلیغ استفاده می شود باید به بهترین شکل صفحه شما را به تصویر بکشد تا بتواند مخاطبین مناسب را جذب کند.

تبلیغات ۲۴ ساعته در پست

چنین تبلیغاتی اغلب به صورت یک چالش یا کمپین در صفحات فعال و فالور بالای اینستاگرام انجام می شود. احتمالا تا به حال تبلیغات صفحات مختلف را با این عنوان که دوستان خود را زیر این پست تگ کرده و تخفیف بگیرید، دیده اید. این نوع تبلیغات اغلب در قالب پست های موقت انجام می شود و بازده نسبتا بالایی خواهند داشت.

تبلیغات در صفحات اینفلوئنسرهای فالور بالا

بازار اینفلوئنسر های اینستاگرامی در ایران امروزه داغ استو نکته مثتبی که در مورد این افراد وجود دارد، این است که این افراد تبلیغات خارج از محتوای خود را نیز قبول خواهند کرد و شما در هر زمینه ای که فعلیت می کنید، می توانید از این صفحات برای تبلیغات استفاده کنید.

روش های دیگری نیز برای تبلیغات وجود دارند که از جمله این روش ها می توان به تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، پروموت پست و تبلیغات در صفحه رسمی اینستاگرام اشاره کرد. این روش ها به دلیل تحریم هایی که اینستاگرام روی کشور ایران اعمال کرده است، برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست. با این حال روش های گفته شده همگی می توانند تاثیر زیادی روی جذب مخاطب و فالوور داشته باشند.

اسپانسر در اینستاگرام یعنی چه

اسپانسر در اینستاگرام یا تبلیغات اسپانسری ایسنتاگرام، از جمله هدفمندترین و پربازده ترین روش های تبلیغات در اینستاگرام می باشد. در این نوع تبلیغات پست مورد نظر شما با یک علامت Sponsored در صفحه هوم کاربران اینستاگرام دیده می شود؛ حتی اگر این کاربران شما را فالو نکرده باشند و هیچ شناختی از برند شما نداشته باشند. این قابلیت توسط خود اینستاگرام فراهم شده است و کاربر تنها با پرداخت هزینه آن می تواند از این قابلیت استفاده کنند.

یکی از مشکلاتی که این روش تبلیغات در اینستاگرام دارد، در دسترس نبودن آن برای کاربران ایرانی است. از همین رو کاربرانی که در ایران از اینستاگرام فعالیت می کنند، نمی توانند از این قابلیت استفاده کنند. با این حال برخی آژانس ها یا شرکت های تبلیغاتی می توانند کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام را مدیریت و اجرا کنند. این نوع تبلیغ به دلیل نادر بودن آن در ایران، می تواند توجه کاربران را به خوبی جلب کرده و اعتماد آن ها را به برند شما افزایش دهد.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیای امروزی است که به دلیل ارائه محتوای بصری بسیار سرگرم کننده می باشد؛ از همین رو کاربران فعال در این شبکه اجتماعی روز به روز در حال افزایش است. طبق آخرین آماری که از طریق خود این پلت فرم صورت گرفته، اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سرتاسر جهان دارد. بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر دنیا امروزه از اینستاگرام به عنوان یک سکوی پرتاب مناسب برای گسترش، افزایش شناخت و اعتبار برند خود در ذهن مخاطبین استفاده می کنند.

یکی از دلایلی که اینستاگرام را از اهمیت ویژه ای برای تبلیغات برخوردار کرده است، دارا بودن بیشترین نرخ تبدیل می باشد. بر اساس یکی از تحقیقات اخیر که بر روی نرخ تبدیل شبکه های اجتماعی صورت گرفته است، نرخ تبدیل اینستاگرام ۱.۸۵ درصد بوده است، این در حالی است که نرخ تبدیل شبکه اجتماعی وسیع فیس بوک ۱.۰۸ درصد است.

بالا بودن نرخ تبدیل به این معناست که تبلیغات شما در اینستاگرام بازدهی بالاتری خواهد داشت. بر اساس این آمار، استفاده از اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی را حائز اهمیت می کند و این اهمیت به صورت روز افزون بیشتر می شود.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

با توجه به اهمیت اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی مهم، مزایایی که این شبکه اجتماعی در برند شما خواهد داشت را به صورت اجمالی مرور خواهیم کرد:

  • افزایش فالور واقعی.
  • دیده شده محتوای بصری وِیژه برند.
  • برندینگ.
  • افزایش اعتبار برند.
  • افزایش اعتماد مشتری به برند.
  • افزایش فروش.
  • افزایش نرخ تبدیل فالور به طرفدار.
  • بالا رفتن نرخ تعامل.
  • حضور در اکسپلور اینستاگرام.
  • حضور موثر در اینستاگرام.
  • گسترش برندهای نوپا.
  • افزایش میزان همکاری با دیگر برند ها.
  • جذب اسپانسر و سرمایه گذار برای برند ها.

تبادل محتوا در اینستاگرام

تبادل محتوا در اینستاگرام به رد و بدل کردن محتوای دو صفحه اینستاگرام با یکدیگر و همکاری آن دو صفحه است. در این نوع بازاریابی صفحات اینستاگرامی یکدیگر را با پست و استوری حمایت می کند و با معرفی یکدیگر به مخاطبین خود باعث تبادل فالور و جذب مخاطب می شوند. تبادل اغلب بین صفحات با محتوای یکسان انجام می شو تا بیشترین بازدهی را داشته باشد. علاوه بر آن در این نوع بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام، هر دو صفحه بایستی فالور های نسبتا بالایی داشته باشند.

انواع محتوا در اینستاگرام

محتوا به تمامی پیام هایی گفته می شود که شما در قالب پست، استوری، کپشن و نوشته های استوری به مخاطبین خود منتقل می کنید. به طور کلی محتواهایی که در اینستاگرام تولید می شوند به تصویر، ویدیو و متن دسته بندی می شوند؛ با این حال د راین پلتفرم به محتوای بصری توجه بیشتری می شود. این محتوا اغلب برای اهداف تبلیغاتی و بازایابی به گونه ای تولید می شوند که برای بیننده جذابیت بصری داشته باشند. نقل قول های متفاوت، پست ها و استوری های آموزشی، کد تخفیف و مسابقه برای فروش محصولات، پشت صحنه، مصاحبه، معرفی کتاب و… همگی از انواع محتواهایی هستند که دراینستاگرام تولید شده و به جذب مخاطب می پردازند.

کانال های تبلیغاتی اینستاگرام

در اینستاگرام کانال های تبلیغاتی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. کانال هالی تبلیغاتی به صفحاتی گفته می شود که می توان به کمک آن ها برای بیشتر دیده شدن تلاش کرد. این صفحات اغلب تعرفه و شرایط خاص خود را برای تبلیغات دارند. لازم به ذکر است که هر صفحه ای که تعداد زیادی فالور داشته باشد، نمی تواند کانال تبلیغاتی مناسبی در اینستاگرام باشد. به عنوان مثال، صفحاتی که فالور بالا اما تعداد لایک کم دارند نمی توانند کانال تبلیغاتی مناسبی باشند؛ چرا که اغلب کاربرینی که این افراد را دنبال می کنند فیک یا غیرفعال هستند و این موضوع شانس دیده شدن شما در این صفحات را پایین می آورند.

اجرای تبلیغات در اینستاگرام

اجرای تبلیغات در اینستاگرام توسط مدیر یا ادمین صفحه اینستاگرام انجام می شود. مدیریت صفحه اینستاگرام طبق اصول بازاریابی و آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام انجام میشود تا نزخ اینگیجمنت شما در فید و اکسپلور اینستاگرام را بالا ببرد. شرکت های تبلیغاتی اغلب مجری تبلیغات در اینستاگرام و بازاریابی شبکه های اجتماعی هستند. تمامی خدمات تولید محتوا، طراحی کمپین و استراتژی تبلیغاتی، جذب مخاطب و فالور واقعی و تبلیغات در اینستاگرام توسط این مراکز تبلیغاتی ارائه می شوند.

تعرفه انواع تبلیغات در اینستاگرام

تعرفه های تبلیغ در اینستاگرام با توجه به کانال تبلیغاتی، نوع محتوا، روش تبلیغات و مدیر اینستاگرام می تواند متفاوت باشد. با این حال قیمت حدودی تبلیغات در پیج های فالور بالا قابل پیش بینی خواهد بود. به عنوان مثال صفحاتی که تا ۱۰k فالور دارند اغلب برای هر پست تبلیغاتی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان و صفحاتی که فالور بالای ۱۰k دارند برای هر پست تبلیغاتی ۳۰۰ هزار تومان و بیشتر خواهد بود. با بالا رفتن تعداد فالور، تعرفه پست تبلیغاتی نیز بیشتر خواهد بود. دیگر انواع تبلیغات نیز با توجه به عوامل مختلفی تغییر کند. برخی از مراکز تبلیغاتی خدمات مربوط به تبلیغات در اینستاگرام را در قالب پکیج های تبلیغاتی ارائه می دهند که شامل چندین روش تبیلغاتی در اینستاگرام، تولید انواع محتوا، طراحی و اجرای تبلیغاتی می باشند؛ در این پکیج ها هزینه ها و تعرفه ها به مراتب پایین تر خواهد بود.

سوالات متداول تبلیغات در اینستاگرام

  • آیا داشتن وب سایت برای تبلیغات در اینستاگرام الزامی است؟

اغلب برند های معتبری که به قعالیت در اینستاگرام می پردازند، وب سایتی ندارند؛ با این حال رشد چشمگیری در مدت زمان کوتاهی داشته و اعتبار زیادی در اینستاگرام کسب کرده اند. برهمین اساس، داشتن وب سایت برای رشد و گسترش برند الزامی نیست؛ با این حال نمی توان از این حقیقت که داشتن یک وب سایت می تواند اعتبار برند شما را تا حد زیادی بالا ببرد.

  • چگونه باید تبلیغات در اینستاگرام را آغاز کنم؟

اولین قدم، ساخت یک حساب کاربری در اینستاگرام و تولید محتوای مناسب است. سپس می توان با روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام به شروع تبلیغات پرداخت. البته لازم به ذکر است که افراد متخصص همواره بهتر از پس تبلیغات برند شما برخواهند آمد.

  • آیا می توان با پیج پرایوت (شخصی) به بازاریابی پرداخت؟

بله؛ بازاریابی صفحات شخصی به مراتب سخت تر از صفحات بیزنس می باشد؛ اما امکان پذیر است. شایان به ذکر است که بازاریابی صفحات بیزنس و پابلیک به مراتب بازده بالاتری خواهد داشت.

  • پس از آغاز تبلیغات در اینستاگرام، چقدر زمان می برد تا نتایج آن قابل مشاهده باشد؟

پاسخ این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به حوزه فعالیت شما، اعتماد مشتری، نحوه تولید محتوا و جایگاه صفحه شما اشاره کرد.

  • آیا موفقیت در تبلیغات در اینستاگرام تضمینی و قطعی است؟

موفقیت در تبلیغات در اینستاگرام نیازمند مدیریت و ثبات دارد. لازم است به صورت مداوم و اصولی در اینستاگرام فعالیت کنید تا بتوانید با موفیت به جذب مخاطب و گسترش برند بپردازید.

  • آیا درباره تبلیغات در اینستاگرام می توان به صورت رایگان مشاوره دریافت کرد؟

اغلب آژانس های تبلیغاتی به صورت رایگان به مشاوره در زمینه اینستاگرام می پردازند. با این حال اغلب خدمات مربوط به اینستاگرام هزینه بر هستند و به صورت پروژه ای انجام می شوند.

برای دریافت فایل pdf این صفحه  به روی لینک زیر کلیک کنید

مدیریت اینستاگرام