مزایای کامنت گذاشتن در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی این دوره از زمان است که که یک محیط خیلی خوب و صمیمی برای تجارت اکثر مشاغل فراهم نموده است.

این محیط گرم که یک بستر مناسب برای بازاریابی و جلب نظر مشتری را فراهم کرده یکی از مهم ترین پلتفرم های اجتماعی به حساب می آید که هر فردی برای شروع تجارت خود باید با اصول اولیه و درست این نرم افزار و از جمله مزایای کامنت گذاشتن در اینستاگرام آشنا شود.

از مهم ترین اصول کارکردن با این نرم افزار اجتماعی آشنایی با ایجاد تعامل است. تعامل در صفحات اینستاگرام یکی از بهترین راه های پیشرفت بیزنس شما خواهد بود که در نتیجه آن بازخورد خیلی خوبی نسبت به محتواهاتون خواهید داشت. یکی از بهترین راه های تعامل برقرار کردن در کامنت گذاری اینستاگرام است که در این مقاله قصد داریم بیشتر با آن آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: خدمات اینستاگرام

تعامل و اعتماد سازی برند

اگر به دنبال این هستید تا برندتان را از طریق تبلیغات اینستاگرام برجسته کنید حتما باید محتواهای با کیفیتی را انتخاب کنید تا از این طریق نظرات زیادی دریافت کنید. مشارکت بین مخاطبان نشان دهنده این است که محتواهایی که به اشتراک می گذارید با برند شما همخوانی دارد و به برند شما اعتماد دارند و این تعامل بالا نشان می دهد که فالورهای شما واقعی هستند در نتیجه الگوریتم های اینستاگرام که خیلی هم هوشمند هستند متوجه این موضوع می شوند.

استفاده از ربات برای دریافت کامنت

ربات اینستاگرام  گاهی برخی از محتواهایی که منتشر می کنید با تعداد لایک های بالایی روبرو می شوید اما تعداد نظرات بسیار کم است این نشان می دهد که فالورهای شما واقعی نیستند. مثلا اگر هزار تا فالور داشته باشید و تعداد لایک ها ۱۰۰ تا باشد یعنی فالورهای فیک در پیج شما زیاد است .

برخی از کاربران هم برای دریافت نظرات در زیر پست های خود از رباط ها استفاده می کنند که این کار اصلا خوب نیست و به عنوان یک تعامل طبیعی به حساب نمی آید. در نتیجه نه تنها موجب ارتقا صفحه شما نمی شود بلکه در طول زمان به پیج شما آسیب هم می رساند در این صورت تبلیغات هم انجام نمی شود زیرا مخاطبان شما واقعی نیست.

تعامل واقعی در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برزگترین پلتفرم های اجتماعی وبازاریابی است که بسیاری از کسب و کارها از طریق آن درامد زایی می کنند و در عین حال تعامل یک عامل بسیار مهم است که نشان می دهد مردم چگونه به یک برند پاسخ می دهند.

در نتیجه باید حتما به روی محتواها دقیق کار شود و بدانیم که چگونه تولید محتوا کنیم تا بدین ترتیب فالور های بیشتری دریافت کنید و بتوانید بهترین محتواها را با آنها به اشتراک بگذارید و تعامل بین پیج خود را بالا ببرید..

 بنابراین برای این که تعامل طبیعی داشته باشید به جای اینکه از کامنت های فیک استفاده کنید باید به طور طبیعی تعامل داشته باشید و برای این کار باید استراتژی های محتوا گذاری خود را با کیفیت بالا تر انتخاب کنید و به روی آنها سرمایه گذاری کنید.

گاهی مواقع برخی از پست های شما هیچگونه نظری دریافت نمی کند با وجود اینکه فالورهایی زیادی هم دارید. در این حالت باید در استراتژی های خود تجدید نظر کنید و عکس ها و یا محتواهایی که آپلود می کنید باید شامل محتواهای جذاب تر باشد زیرا کامنت گذاشتن در اینستاگرام نشان می دهد که مخاطبان با شما تعامل خیلی خوبی دارند. به همین جهت بسیاری از اینفلوینسرها محتواهای جذابی را به اشتراک می گذارند تا نظر مخاطبان بیشتری را جذب کنند و بدین صورت با آنها در تعامل باشند.

 چگونه کامنت های بیشتر دریافت کنیم؟

الگوریتم های شبکه های اجتماعی دائما در حال تغییر هستند،که گاهی از طریق آنها می توان باگ های اینستاگرام را متوجه شد اما جدیدترین الگوریتم اینستاگرام این گونه است که پست هایی که شما از قبل با آن ها تعامل داشتید را الویت بندی می کند فرقی هم ندارد که آیا دیگر آن صفحه و پست جزو فالورهای شما باشند یا خیر. بدین گونه پست ها، جایگاه بالاتری در فید کاربری شما خواهند داشت و تعداد لایک ها و کامنت هایی که هر پست بدست می آورد را به همه کاربران اعم از کسانی که قید کردیم نشان می دهد این روش نه تنها به تعامل بیشتر کمک می کند بلکه تعداد فالورهای شما از این طریق بالاتر می رود و تعداد لایک و کامنت ها بیشتر می شود زیرا که اشخاص بیشتر با یکدیگر در تعامل هستند.

  1. روش دیگر این است که دکمه push Notifications را روشن کنید تا هنگامی که شخصی پست جدیدی را منتشر می کند به شما یادآور شود و به این صورت می توانید شما هم به عنوان یک کاربر نظرات خودتان را در زیر آن پست به اشتراک بگذارید و از این طریق با نظرات مخالفت و یا موافقت بقیه اعضای ان پیج در حال گفتگو باشید در نتیجه این کار سبب می شود تا برخی از آن ها شما را فالو کنند و در پیج شما هم تعامل بیشتری ایجاد می شود.
  2. استفاده از یک تقویم محتوایی نیز به شما کمک می کند تا مطالب و محتواهای خود را با اهداف سازمان دهی کنید و بر اساس الگوریتم جدید زمان بندی، که یک گزینه خیلی مهم برای ایجاد تعامل است تعداد لایک و کامنت های بیشتری دریافت کنید به شرطی که محتواهای تکراری نگذارید. برای انجام این کار حتی می توانید از برخی نرم افزارهای مدیریت اینستاگرام استفاده کنید تا طبق زمان بندی و راس تایم مشخص پست ها به اشتراک گذاشته شوند.
  3. یک راه دیگر برای افزایش تعداد کامنت ها این است که به هر نظری که داده می شود خیلی سریع و مودبانه پاسخ دهید این کار باعث می شوید تا مخاطب یک تصویر ذهنی خیلی خوب از شما و نوع فعالیتی که دارید داشته باشند و همچنین فرصتی ایجاد می شود تا مکالمه را طولانی تر کنید و این سبب می شود تا افراد بیشتری در همین حین نظرات خودشان را بیان کنند و تعامل بیشتری رخ دهد.
  4. پیشنهاد جایزه در کامنت ها یک استراتژی فوق العاده قوی است که از این طریق مخاطبان تشویق می شوند و با تگ کردن دوستانشان سبب افزایش تعداد کامنت ها می شوند.
  5. ریلز اینستاگرام نیز یکی از متدهایی است که با انتشار ویدئو های کوتاه و جذاب همراه با افکت های ویژه سبب جلب نظر مخاطبان می شود و به دلیل کوتاه بودن آن افراد سعی می کنند تا چندین مرتبه از آنها را بازدید کنند که این خود یک عاملی برای ارتقا پیج و در نتیجه ایجاد تعامل بیشتر است.

سوالات متداول درباره مزایای کامنت گذاشتن در اینستاگرام

  • آیا همکاری با اینفلوئنسرها سبب رشد و ارتقا پیج شخصی و یا کاری می شود؟
    • بله ، بدلیل اینکه اینگونه افراد لحظه های زیادی از زندگیشان را ثبت می کنند و دنبال کنندکان زیادی دارند که سبک زندگی آن ها را قبول دارند بنابراین اگر یک بلاگر نام پیج و یا برند شما را قید کنند تعداد فالورهای شما نیز افزایش پیدا می کند.
  • آیا استفاده از هشتگ ها تاثیری در افزایش تعداد کامنت ها دارد؟
    • همانطور که می دانید استفاده از هشتگ های مناسب سبب دیده شدن شما در اکسپلور می شود بنابراین اگر ثبت هشتگ ها هوشمندانه باشد می توانید تعداد زیادی فالور و به دنبال آن کامنت های بیشتری در زیر پست های خود دریافت کنید.
  • آیا کپشن نویسی تاثیری در کامنت گذاری دارد؟
    • قطعا انتخاب یک کپشن مناسب خیلی تاثیرگذار است و باید همیشه موضوعی را انتخاب کنید که مقداری نامعلوم باشد و در نتیجه قابل بحث و گفتگو باشد و افراد زیادی نظرات خود را در این باره بیان کنند.

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *