چگ.نه در اکسپلورر اینستاگرام دیده شویم

اکسپلور اینستاگرام همان صفحه “کاوش گری” است که روزانه ۲۰۰ میلیون نفر کاربر در آن بدنبال تازه های اینستاگرامی می باشند. معمولا افراد به دنبال محتواهایی هستند که به آنها علاقه مندی بیشتری دارند، بنابراین می توان گفت اکسپلورر این امکان را فراهم می کند تا کاربران علاقه مندی های خود را دنبال کنند. در واقع اکسپلور همان جایی است که شما می توانید عکس ها ، ویدئوها، اخبار جدید و غیره که قبلا آنها را ندیده اید بررسی کنید. در نظر داشته باشید برای اینکه بتوانید شما هم در اکسپلور به راحتی دیده شوید باید بگوییم که قانون و فرمول خاصی برای این صفحه وجود ندارد. اما در نظر گرفتن الگوریتم های جدید برای قرار گرفتن در اکسپلور بسیار مهم است و همینطور محتواهایی که می خواهید به اشتراک بگذارید را باید براساس سیگنال های رتبه بندی و بهینه سازی طراحی کنید زیرا با در نظر گرفتن اینگونه الگوریتم ها صفحه اینستاگرام شما بازدید بهتری خواهید داشت. در این محیط براساس فعالیت هایی که کاربر در اینستاگرام خود دارد و موارد مشابه آن، در صفحه اکسپلور به او نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: خدمات اینستاگرام

اما این سوال برایتان پیش می آید که:

اینستاگرام چگونه متوجه می شود که چه محتوایی را در صفحه اکسپلور نمایش دهد؟

الگوریتم های اکسپلورر همانند فید صفحه اصلی عمل می کند که شامل:

  • اطلاعات مربوط به پست :مثلا زیرنویس ها، هشتگ ها ،لایک ها ،نظرات و ….
  • سابقه کاربر در اینستاگرام: مثلا اگر با شخصی یا یک پیج خاصی قبلا در تعامل بوده باشید در ابتدا آن صفحه در اکسپلور برای شما نمایش داده می شود.

علاوه بر این اطلاعات و محتواهایی که یک ادمین منتشر می کند خیلی تاثیرگذار می باشد زیرا اگر محتواها پرمعنا و مطابق سلیقه کاربران باشد پیج پربازده تری خواهید داشت . و در نتیجه از بین رقبا بهتر دیده خواهید شد.

مزایای قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام 

مزایای ورود به اکسپلور اینستاهنگامی که بدنبال محصول یا خدماتی خاصی از یک مجموعه هستید به راحتی در قسمت سرچ کلمه مورد نظر را تایپ می کنید و بدین ترتیب مورد های پیشنهادی برای شما نمایان داده می شود این روش پیدا کردن محتوا مزایایی دارد که در ادامه توضیح می دهیم

  • یکی از مزایای دیده شدن در اینستاگرام این است که امکان افزایش تعامل در انواع محتواها از جمله پست ها و ویدیوهای IGTV که به صفحه اکسپلورر راه پیدا کرده است وجود دارد و که این موضوع سبب می شود علاوه بر فالورهایی که دارید مخاطبان بیشتری محتواهای های شما را زیر نظر داشته باشند.
  • زمانی که کاربران پست های شما را دوست داشته باشند و یا تحت تاثیر زیبایی و چیدمان صفحه ، بیوگرافی یا محتواهای صوتی و یا بصری شما شوند حتما پیج شما را دنبال خواهند کرد و همین امر باعث افزایش فالور می شود. بنابراین تعامل بین شما و مخاطبان بیشتر می شود و این سبب فروش و سود بیشتری می شود.

راه های افزایش فالور از طریق اکسپلورر

 برای اینکه بتوانید در اکسپلورر وارد شوید و موجب جذب فالور بیشتر شوید باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • بازار هدف خود را به خوبی شناسایی کنید : چه بسا که شما با وارد شدن به قسمت insight در پیج خود مخاطبانتان را در شناسایی کرده اید و با توجه به جنسیت و گروه سنی که دارند می توانید تولید محتوای
  • مناسب با توجه به آن دسته از کاربران تولید کنید.
  • فید اکسپلورر یک موقعیت خوب برای بررسی است زیرا می توان با زیر نظر داشتن فید های تخصصی به
  • نوعی از آن ها تقلید کرد و به راحتی متوجه می شوید که چه لحنی در بین مخاطبان بیشتر طنین انداز است و یا اینکه روشی بصری بهتری وجود دارد که بهترین عملکرد را داشته باشد. و سوم اینکه چه نوع سوال هایی وجود دارد که مخاطبان را درگیر کند تا پاسخ دهند و بدینگونه تعامل بین صفحه بالاتر می رود.
  • از Reels استفاده کنید : اینگونه فیلم ها علی‌الخصوص اگر ویدیوها توسط خود شما ضبط شده باشد و توضیحاتی درباره محصول داده باشید برند شما شناخته تر خواهد شد.
  • در بازه زمانی مناسب پست بگذارید : توجه داشته باشید بهترین زمان برای پست گذاری چه زمانی است برای درک این موضوع می توانید از برنامه Hootsuite استفاده کنید تا هنگامی که اکثریت کارابران آنلاین هستند پست گذاری کنید بنابراین به کسب تعامل بالایی دست پیدا خواهید کرد. حتی اگر در مواقعی که کاربران شما آنلاین هستند اما شما دسترسی ندارید برای پست گذاری می توانید از طریق schedule کردن آن ها را برای زمان مشخصی که مد نظرتان است منتشر کنید
  • استفاده از hashtag های مناسب : تگ های منطقه جغرافیایی ، تگ نام حساب کاربری ، راه هایی برای دستابی به محتواهای جدید از طریق اکسپلور می باشد زیرا مردم از طریق اکسپلورر به هشتگ مکان به نزدیک ترین منطقه ای که به دنبال آن می گردند به راحتی دست پیدا کنند.
  • تبلیغات کمپینی اینستاگرام و یا معرفی از طریق اینفلوینسرها : زمانی که یک بلاگر شناخته شده شروع به به معرفی پیج شما می کند با تگ کردن نام و آیدی شما موجب افزایش فالوور صفحه اینستاگرام شما می شود و بهتر است که شما آن صفحاتی که در آن تگ شده اید را به اشتراک بگذارید تا با این عمل در اکسپلورر برای افراد بیشتری نمایان شوید.

در نهایت از الگوریتم های جدید اینستاگرام با خبر باشید و اجازه ندهید فالورهای غیر واقعی وارد صفحه اینستاگرام شما شود، چون این روش می تواند آسیب جدی به پیج شما وارد کند.

سوالات مربوط به اکسپلور اینستاگرام

  • اکسپلور اینستا کجاست؟
    • امکان قرارگیری اکسپلور در پایین صفحه اینستاگرام است که بین آیکون خانه و مثبت می باشد که به صورت ذره بین نشان داده شده است
  • آیا برای ورود به اکسپلور به ادمین اینستاگرام نیاز است؟
    • اینکه صرفا به این منظور از ادمین اینستاگرام کمک بگیرید نیاز نیست اما به طور کل یک ادمین اینستاگرام میتواند به خوبی کمک کند تا پیج شما سر و سامان بگیرید.
  • برای نمایان شدن در اکسپلور باید حتما راس ساعت منظم پست بگذاریم؟
    • خیر، اما ادامه این روند کمک بسیار زیادی می کند تا زودتر به اکسپلور راه پیدا کنید.

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *