کاربردهای موشن گرافیک

کاربردهای دیجیتال مارکتینگ فراوان و متنوع اند. استفاده از موشن گرافیک برای تبلیغات به منظور نشان دادن محصولات به صورت انیمیشن برای جذب مخاطبین بیشتر است و معمولا برای ساخت یک موشن هیجان انگیز نیاز به یک طرح کلی همراه با یک سناریو قوی است که گروه تبلیعات آن موسسه یا مجموعه همگی متفق القول می شوند تا یک کلیپ کوتاه کارتونی با لغات ساده و در عین حال جذاب بسازند که البته ایده نهایی توسط تیم گرافیک آن مجموعه انجام می پذیرد که تیم مایا پینت این مسئولیت را به عهده میگیرد. با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری در زمینه کاربرد های دیجیتال مارکتینگ در اختیار شما بگذاریم.

موشن گرافیک و کاربرد های آن

کاربردهای موشن گرافیک بسیار متنوع هستند و اکثر مشاغل اعم از شرکت های بازرگانی که فقط کار تجارت انجام می دهند و یا کارخانجاتی که محصولی را ارائه می دهند با ارائه یک کلیپ موشن گرافیک با طراحی کاراکترهای کارتونی و به یادماندنی می توانند اثر بخشی بیشتری روی ذهنیت مشتریان داشته باشند چندین مثال جالب در این زمینه بیان می کنیم تا شفافیت این موضوع به وضوح آشکار شود. همه شما تبلیغ سس مایونز دلپذیز را یادتون میاد یا آقای آلوده و یا بابا برقی که با مرور آنها یک نوستالژی خیلی خوبی هم به شمار میاید و همچنان در ذهن افراد به یادگار باقی مانده است اینگونه کلیپ های تبلیعاتی ذهنیت بیشتری برای مخاطبین دارند که پس از بیست سال همچنان الفاظی که در آن انیمیشن های کارتونی استفاده شده در ذهن مردم باقی مانده است.

امروزه موشن های متفاوتی با موضوعات متفاوت توسط گرافیست ها ارائه می شود که این کلیپ ها علاوه بر وب سایت آن مجموعه در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام ، تلگرام ، پینترست، آپارات و … انتشار پیدا می کنند که به سرعت تعداد بازدیدکننده ها را افزایش می دهد و باعث می شود تا اطلاعات خسته کننده را به صورت بصری به نمایش در بیاورد. در واقع از این طریق می توان به تبلیغات پرداخت که مشتریان زیادی را هم می توان جذب نمود.

برندینگ کردن محصول توسط موشن گرافیک

برندینگ کردن محصول توسط موشن گرافیک

یکی از مهم ترین کاربرد های موشن گرافیک، برندینگ کردن محصول شما می باشد که با انجام این عمل و ساخت لوگوهای متحرک می توانید محصول خود را بهتر معرفی کنید زیرا که این روزها اکثر مردم با تماشای رسانه ها و فضای مجازی بیشتر به  مشاهده تصاویر بصری اهمیت می دهند تا به تراکت و مطبوعات و همینطور این ویدیو های هرچند کوتاه انتقال دهنده پیام صاحبان مشاغل است.

اما از دیگر کاربردها انتقال مفاهیم سخت مثل نمودارها و جداول که نیاز به توضیح دارد با روش موشن گرافی در ذهن تاثیر بیشتری دارد همچنین مطالب آموزشی که بسیار حوصله سر بر هستند با نشان دادن یک کلیپ جالب و هیجانی درک آن مطلب را بسیار راحت تر میکند. با توجه به هزینه های گزاف تبلیغات تلویزیونی بسیاری به این نتجه رسیده اند که تبلیغات خود را از طریق کلیپ های کوتاه و جالب انیمیشنی نهییه کنند و در فضاهای مجازی به صورت رسمی آن را انتشار دهند که مجموعه مایاپینت این کار را برای شما به نحو احسنت انجام میدهد.

سوالات متداول کاربردهای موشن گرافیک

  • آیا استفاده از موش گرافیک به منظور ارتقا سطح شغلی قابل استفاده است؟

 بله، اکثر مشاغل به منظور برندسازی و افزایش درامدزایی بدنبال تبلیغات وسیع تر و ساخت موشن گرافیک هستند

  • آیا موشن گرافیک برای شبکه های اجتماعی کاربرد دارد؟

در واقع موشن گرافیک برای تبلیغات کاربرد زیادی دارد ازجمله شبکه های اجتماعی که این روزها مخاطب بالایی دارد اینستاگرام است که با تولید کلیپ های موشن گرافیک می توان بازدید بالایی جذب کرد

  • کاربردهای موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک کاربردهای فراوانی دارد ازجمله آنها برای تبلیغات تلویزیونی ، شبکه های اجتماعی و انواع وب سایت ها می باشد

 

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *