آژانس های تبلیغاتی از کچا آمده اند

بارها این این سوال برایتان پیش آمده که بدانید آژانس های تبلیغاتی از کجا آمده اند؟

شرکت های تبلیغاتی درواقع از یک تیمی تشکیل شده است که شامل:

طراح ، نویسنده ، بازاریاب ، مشاوره ، برنامه نویس ، ایده پرداز و آنالیزور می باشد.

آژانس های تبلیغاتی همواره با ارائه راه کارهای مفید که با توجه به نیاز روز دنیای رقابتی است و با آگاهی کامل در مورد انواع تجارت ها ، سبب می شوند تا تبلیغات بسیار ارزشمند و مثمر ثمرتر باشند.

اینگونه آژانس های تبلیغاتی با توجه به تیم تخصصی و دانش و آگاهی که نسبت به تبلیغات پربازدید دنیا دارند کمک می کنند تا آن برند خاص برجسته شود.

 گاهی مواقع برخی از سازمان ها با نداشتن دانش فنی و آگاهی کافی نسبت به تبلیغات و با صرف هزینه های زیاد تبلیغاتی که داشته اند باز هم نتایج آن تبلیغات را خیلی دیرتر و یا اصلا ندیده اند. حتی برندهای معروف هم گاهی با این مشکل مواجه می شوند که در آخر نیاز به تیم تخصصی و آژانس های تبلیغاتی برای نشان دادن محصولات جدید و یا خدمات خود می باشند.

اغلب خدماتی که شرکت های تبلغاتی ارائه می دهند

 در ابتدا تعیین بودجه برای شرکت درخواست کننده است که این امر بسیار در شروع کار مهم می باشد زیرا اکثر شرکت ها با توجه به بودجه ای که دارند نوع خدمات خود را مشخص می کنند .

از جمله دیگر خدمات آژانس های تبلیغاتی شامل تحقیق و تحلیل بازاررقابتی ، تبلیغات در کمپین های مختلف ، ایده های خلاقانه ، تولید محتوا و به روزرسانی آگهی تبلیغات می باشد.

تاریخچه تبلیغات

تاریخچه تبلیغات قبل از تاسیس شرکت های تبلیغاتی ، شرکت هایی وجود داشتند که کارهای مربوط به تبلیغات سنتی را انجام می دادند و کار آنها بیشتر با خرید و فروش شکل می گرفت.

اما با پیداش اینترنت در دهه نود میلادی تبلیغات گسترده اینترنتی شکل گرفتند. و بتدریج با حضور شبکه های اجتماعی خدمات تبلیغات وارد دوره ای جدید شدند که امروزه این تبلیغات شبکه ای بسیار قدرتمند شده اند تا جایی که پیش بینی شده است در چند سال آینده این رسانه ها حتی می توانند جایگزین تبلیغات تلویزیونی گردند.

 به طور کلی شرکت های تبلیغاتی یک نوع خدمات تجاری را ارائه می دهند که با برنامه ریزی منظم و مدیریت صحیح در راستای تبلیغات به صاحبین مشاغل کمک می کنند تا برند آنها کاملا شناخته شود.

اما وظایف افراد در یک آژانس تبلیغاتی بسیار متفاوت است و با توجه به نیاز مشتری ها باید آن پروژه را مدیریت کنند.

آژانس های تبلیغاتی و خدمات دیجیتالی در مقابل تبلیغات سنتی

خدمات دیجیتالی در مقابل تبلیغات سنتیدر گذشته تبلیغات به صورت بیلبورد یا پخش تراکت و یا تبلیغات تلویزیونی بود که این روش ها در جوامع امروزی کم کم منسوخ شده است و جایگزین این روش ها تبلیغات دیجیتالی و یا شبکه های اجتماعی شده است که هر کدام از این برنامه های تبلیغاتی نیاز به دانش کافی دارد تا بتوانند در سطح جستجوی اینترنتی بالاترین رتبه را داشته باشند.

مثلا برای داشتن یک وب سایت خوب نیاز به شخصی دارید که با اصول طراحی سایت آشنا باشد و بتواند سئو آن سایت را به خوبی انجام دهد تا در موتورهای جستجو در صفحه اول قرار بگیرد.

برخی از تبلیغاتی که برای انواع وب سایت ها انجام می شود تا نتایج آنها در رتبه اول گوگل قرار بگیرد استفاده از تبلیغات ادورز می باشد که توسط برخی از کمپین های تبلیغاتی انجام می شود.

همینطور برای تبلیغات در اینستاگرارم متخصصین آن مجموعه باید با یکسری الگوها و قوانین آن برنامه آشنا باشند و همچنین از آخرین آپدیت ها باخبر باشند. به خصوص ادمین های عزیز که با دانستن الگوریتم های خاص هر یک از رسانه های اجتماعی بتوانند تبلیغات ارزنده ای را ارائه دهند.

تبلیغات درون سازمانی

برخی از شرکت های تبلیغاتی برای اینکه بتوانند هزینه ها را کمتر کنند یک کمپین تبلیغاتی درون سازمانی تشکیل می دهند که از نیروهای متخصص خودشان در آن مجموعه استفاده می کنند. این موضوع تاثیر بسیار زیادی در موفقیت تبلیغات دارد زیرا فرادی که در آن سازمان مشغول هستند با ماهیت کارآشنایی بیشتری دارند و درک کامل تری از میزان رقبا و بازار هدف آن سازمان دارند و از ارتباط تیم محتوا نویس ، طراح و عکاس …. در همان سازمان مطلع هستند.

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *