تعرفه دیجیتال مارکتینگ

تعرفه دیجیتال مارکتینگ بر اساس فاکتور های مختلفی ممکن است تعیین شود. دیجیتال مارکتینگ به روش های جدید بازاریابی و تبلیغات گفته می شود که با استفاده از ابزارهای دیجیتالی مانند موبایل یا تلویزیون و با کمک اینترنت انجام می شوند. این روش ها به دنبال توسعه اینترنت و تکنولوژی تلفن همراه به وجود آمدند. چرا که امروزه تقریبا تمامی افراد از خدمات آنلاین استفاده می کنند و همین موضوع باعث می شود که دیجیتال مارکتینگ از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

مزایایی که دیجیتال مارکتینگ نسبت به دیگر روش های بازاریابی دارد باعث شده اغلب صاحبین کسب و کار به استفاده این روش بازاریابی سوق داده شوند. یکی از مهم ترین مزایای دیجیتال مارکتینگ که عده زیادی را به استفاده از آن ترغیب کرده است، مقرون به صرفه بودن آن است. در این مقاله قصد داریم تعرفه دیجیتال مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه مارکتینگ

به طور کلی هزینه های بازاریابی شامل هزینه های تبلیغات، ترفیع و روابط عمومی می شود و این هزینه ها بستگی به عوامل متفاوتی دارد و می تواند تغییر کند. مهم ترین عواملی که در تغییر و تعیین این هزینه ها نقش دارند، اندازه کسب و کار، فروش و درآمد سالیانه، میزان رقابت و نوع بازاریابی انتخابی بستگی دارد. اگر بخواهیم این هزینه ها را با توجه به درآمد سالیانه براورد کنیم، حدود ۱ تا ۳۰ درصد از درامد سالیانه برای بازاریابی استفاده می شود.

هزینه مارکتینگ

این میزان ممکن است در صورتی که یک کسب و کار نوظهور باشید تا ۵۰ درصد نیز افزایش یابد؛ چراکه کسب و کارهای جدید نیاز به منظور معرفی خود به جامعه هدف و جلب اعتماد مخاطبین به تبلیغات بیشتری نیاز خواهند داشت. دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک روش مقرون به صرفه تر چه از لحاظ هزینه و چه از لحاظ زمان می تواند گزینه مناسبی برای بازاریابی کسب و کار ها باشند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ حوزه های گسترده ای دارد و خدمات بسیاری را ارائه می دهد البته هزینه ها و تعرفه دیجیتال مارکتینگ تا حد زیادی به این خدمات بستگی دارد. از مهم ترین و ابتدایی ترین خدماتی که دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد می توان به طراحی و سئوی سایت اشاره کرد. متخصصین سئو می توانند یک سایت متناسب با خدمات شما ساخته و در بالا آمدن رتبه بندی آن در موتور های جستجو مانند گوگل شما را یاری کنند. علاوه بر سئو و طراحی سایت، یرنامه ریزی، طراحی و تولید انواع محتوای نوشتاری یا بصری نیز از جمله خدماتی است که توسط متخصصین محتواکار دیجیتال مارکتینگ ارائه می شوند.

از دیگر خدمات مهمی که دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد، بازاریابی شبکه های اجتماعی است که امروزه با افزایش روزافزون کاربران فعال این شبکه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. خدمات دیگر دیجیتال مارکتینگ شامل مواردی چون ایمیل مارکتینگ، توسعه و بازطراحی وب سایت و روابط عمومی اشاره کرد.

تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ می تواند از شرکتی به شرکت دیگر کاملا متغیر باشد. علاوه بر آن با توجه به پروژه های زماندار دیجیتال مارکتینگ ممکن است تغییر قیمت بسته به زمان قرارداد تعیین شود. از همین رو نمی توان یک لیست قیمت دیجیتال مارکتینگ تهیه کرد و مقابل هر یک از خدمات عدد و هزینه های مشخصی قرار داد. تنها می توان با توجه به قیمت های سال های اخیر یک رنج قیمت مشخصی ارائه داد و متغیر های موثر بر این قیمت ها را مورد بررسی قرار داد.سئو و طراحی سایت که اولین و مهم ترین قدم برای آغاز دیجیتال مارکتینگ می باشد، به ساخت یک وب سایت معتبر برای برند شما و ایجاد تغییراتی در آن برای بالا بردن رتبه بندی آن در موتور های جستجو و در نتیجه ظاهر شدن آن در صفحه اول جستجو گفته می شود.

عواملی که در تغییر هزینه های سئو و طراحی سایت می توانند موثر باشند شامل مهارت و تجربه سئو کار، اهداف و تقاضاهای صاحب برند برای وب سایت، رتبه هدف و محتوای سایت می باشد. به طور معمول هزینه های سئو می تواند از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان متغیر باشد. این هزینه ها با توجه به موارد ذکر شده می تواند کمتر یا بیشتر شود. تولید محتوا از دیگر خدمات مهم دیجیتال مارکتینگ است که به طراحی و تولید هر گونه متن، کتاب، بلاگ، تصویر، ویدیو و انیمیشن مرتبط با محتوای برند گفته می شود. هزینه ها و تعرفه های مربوط به تولید محتوا با توجه به حجم و نوع محتوای درخواستی، پلت فرم انتشار محتوا و محتواکار می تواند بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان متغیر باشد. همچنین ممکن است این هزینه ها از این مقدار بیشتر شوند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز از جمله خدماتی است که تبلیغ و معرفی برند در شبکه های اجتماعی را شامل می شود و اغلب توسط یک مدیر شبکه های اجتماعی انجام می شود. مدیریت شبکه های اجتماعی کار ساده ای نیست و به مهارت های خاصی نیاز دارد. هزینه ها و تعرفه های تبلیغات در شبکه های اجتماعی رنج مشخصی ندارد و با توجه به صاحبین صفحه های مختلف و رای زنی های مدیر های شبکه های اجتماعی تعیین می شود. دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ کمتر مورد استفاده قرار گرفته و می توان برای اطلاعات دقیق تعرفه دیجیتال مارکتینگ در تماس باشید.

سوالات متداول تعرفه دیجیتال مارکتینگ

  • استفاده از کدام یک از خدمات دیجیتال مارکتینگ مقرون به صرفه تر است؟

هزینه های همه خدمات با توجه به شرکت یا متخصص دیجیتال مارکتینگی که آن را انجام می دهد متغیر است. علاوه بر آن هدف و محتوای برند شما نیز تا حد زیادی تعیین کننده هزینه خدمات ارائه شده است. تنها مشورت با یک مشاور دیجیتال مارکتینگ یا یک دیجیتال مارکتر ماهر می تواند مقرون به صرفه ترین روش دیجیتال مارکتینگ برای برندتان را به شما معرفی کرده و در پیمودن مسیر استفاده از این روش شما را به بهترین شکل راهنمایی کند.

  • بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ برای برند من کدام است؟

یک روش دیجیتال مارکتینگ می تواند بیشترین بازدهی را برای یک برند داشته باشد و در گسترش و توسعه آن بسیار موثر باشد؛ این در حالی است که همان روش ممکن است برای یک برند دیگر مناسب نباشد. بهتر است برای انتخاب روش های دیجیتال مارکتینگ از افراد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.

  • نحوه پرداخت هزینه های دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

اغلب شرکت های دیجیتال مارکتینگ بخشی از هزینه را پیش از عقد قرارداد و برای شروع کار و هزینه باقی مانده را پس از تحویل پروژه دریافت می کنند. این نوع روش پرداخت مربوط به پروژه هایی است که هزینه آن ها نسبتا بالا می باشد و مشتری امکان پرداخت آن را در یک نوبت نخواهد داشت. در پروژه های کوچک که هزینه های کمی دارند اغلب تمام هزینه پیش از شروع کار دریافت می شود. علاوه بر این روش ها ممکن است برخی شرکت های دیجیتال مارکتینگ امکان پرداخت در چند نوبت را نیز فراهم آورد.

  • آیا امکان استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت رایگان وجود دارد؟

اغلب شرکت های دیجیتال مارکتینگ برای راهنمایی و ارائه اطلاعات کامل و دقیق از خدمات و هزینه های دیجیتال مارکتینگ امکان مشاوره تلفنی یا حضوری رایگان را فراهم آورده اند که متقاضیان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال از این طریق اقدام کنند و با شماره های تماس شرکت مایا پینت تماس حاصل فرمایند.

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *