مزایای تبلیغات در تلگرام

تبلیغات در تلگرام از روش های مهم و پربازده تبلیغات در فضای مجازی است که باعث جذب کاربران زیادی در کسب و کارهای مختلف شده است. برندها و کسب و کارهای مختلفی امروزه در تلگرام فعالیت می کنند و از همین رو اهمیت آن در دنیای تبلیغات روز به روز رو به افزایش است و همچنین بالا رفتن تعداد مخاطبین برای شناخته تر شده و رونق کسب و کار از مزایای تبلیغات در تلگرام می باشد. این مقاله درموردیک پلتفرم تبلیغاتی و دیگر مزایای تبلیغات در تلگرام می باشد که با همدیگر مورد بررسی قرار می دهیم.

تبلیغات در تلگرام چگونه است

تلگرام یکی از پلتفرم های گسترده بین انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی است که در ایران با وجود اعمال محدودیت دسترسی به آن، بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال دارد. این پیامرسان نسبت به دیگر پیامرسان های مشابه برتری هایی دارد که آن را در صدر این پیامرسان ها قرار می دهد. اغلب کسب و کارها با توجه به علاقه کاربران به استفاده از این پیامرسان به تبلیغات گسترده در تلگرام می پردازند. تبلیغات در اینستاگرام به روش های متفاوتی انجام می شود که کاربران با عضویت در کانال های تلگرامی می توانند با این تبلیغات در تعامل باشند. در ادامه روش های مختلف تبلیغات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انواع تبلیغات در تلگرام

انواع تبلیغات در تلگرام

همانطور که پیش تر گفته شد تبلیغات در تلگرام به روش های مختلفی انجام می شود. این روش ها با توجه به نوع کسب و کار و مخاطبان هدف انتخاب می شود. هر یک از این تبلیغات می توانند در صورتیکه درست انجام شوند بازدهی خوبی برای برند مورد نظر داشته باشند. یک شرکت طراحی و تبلیغات از انواع گسترده تبلیغات استفاده می کند اما برخی از انواع تبلیغاتی به صورت گسترده در تلگرام انجام می شود که شامل موارد زیر می باشند:

تبلیغات بازدیدی در تلگرام

تبلیغات بازدیدی از مرسوم ترین روش های تبلیغات است که در آن برند با توجه به تعداد بازدیدی که از تبلیغ می شود، هزینه پرداخت می کند. در این نوع تبلیغات صاحبین برند پیش از شروع تبلیغات، با مجری تبلیغات در مورد تعداد بازدیدهای مورد نظر به توافق می رسند. صاحبین برند تعداد بازدید مورد نظر را مشخص کرده و هزینه تعداد بازدید را پرداخت می کنند. این نوع تبلیغات اغلب در کانال های تبلیغاتی انجام می شود که حوزه فعالیت آن ها با حوزه فعالیت برند یکسان است.

تبلیغات ساعتی در تلگرام

از دیگر روش های محبوب تبلیغات در تلگرام می توان به تبلیغات ساعتی اشاره کرد. در این روش، تبلیغات شما برای مدت زمان مشخصی؛ به طور مثال ۱۲ یا ۲۴ ساعت در کانال های تبلیغاتی خاص قرار می گیرند. مجری تبلیغات ساعتی، به ازای تبلیغ برای هر مدت زمان، مبلغ مشخصی دریافت می کنند.

تبلیغات گسترده در تلگرام

تبلیغات گسترده اصطلاحا به بازاریابی و تبلیغات در تلگرام گفته می شود که توسط تیم های تبلیغاتی حرفه ای انجام می شود. در این روش تبلیغات، صاحبین برند تنها یک بار هزینه تبلیغات پرداخته و تیم های تبلیغاتی تمامی فعالیت های تبلیغاتی را بر عهده می گیرند. استفاده از خدمات تبلیغات گسترده در تلگرام اغلب نیازمند همکاری با یک مرکز تبلیغاتی مانند یک شرکت تبلیغاتی یا آژانس تبلیغاتی همکاری کنید.

طراحی ربات تلگرام

طراحی ربات تلگرام

ربات های تلگرامی از دیگر روش های تبلیغات در تلگرام هستند؛ به عنوان مثال می توان یک ربات طراحی و ساخته شود که به عضوگیری برای کانال برند بپردازد و در عین حال برخی از خدمات مانند اطلاع از قیمت های محصولات را به مخاطبین ارائه دهد.

افزایش ممبر کانال تلگرام

تعداد زیاد عضو در یک کانال تلگرامی یکی از فاکتور هایی است که باعث اعتماد مخاطبین به کانال و برند شما می شود؛ از همین رو با خرید ممبر یا عضو می توان اعداد اعضای یک کانال را افزایش داد. این روش بیشتر برای کانال های تلگرامی مناسب است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

تبلیغات کلیکی تلگرام

نوع دیگری از تبلیغات نیز وجود دارد که همانطور که از نامش بر می آید به ازای هر تعداد کلیکی که روی تبلیغات شما می شود، باید هزینه ای به مجری تبلیغات بپردازید. این نوع تبلیغات نسبت به دیگر روش های دیگر تبلیغات در تلگرام مقرون به صرفه تر و پر بازده تر است.

بهترین کانال تلگرامی برای تبلیغات

به طور کلی نمی توان گفت که بهترین کانال تلگرامی برای تبلیغات چه کانالی است؛ چرا که ممکن است بازدهی هر کانال با توجه به حوزه فعالیت شما متغیر باشد. به هر حال برای انتخاب هر کانال تلگرامی برای تبلیغات نیاز است به موارد زیر توجه کرد:

  • کانال های معتبر برای تبلیغات اغلب در گوگل و دیگر پلتفرم های آنلاین فعال هستند و اعتبار دارند؛ پس لازم است پیش از همکاری با هر کانالی ابتدا آن را در گوگل سرچ کرده و صفحات آن را ببینید.
  • شهرت کانال در دیگر کانال های تلگرامی یا دیگر پلتفرم ها نیز از جمله روش های تایید اعتبار یک کانال است؛ نام کانال های معتبر را می توان همه جا دید.
  • علاوه بر موارد گفته شده لازم است به تناسب میان تعداد اعضای کانال و تعداد بازدیدهای پست ها نیز توجه کرد؛ در صورتی که تعداد اعضای کانال زیاد ولی بازدید های هر پست کم باشند، اعضای کانال فیک و واقعی نیستند و کانال مذکور برای تبلیغات بازدهی نخواهد داشت.

مزایای تبلیغات تلگرامی

مزایای تبلیغات تلگرامی

تبلیغات در تلگرام نسبت به دیگر پیامرسان ها برتری هایی دارد که و از دیگر مزایای تبلیغات در تلگرام می توان به موارد زیر می باشد:

  • ارسال محتوا هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است.
  • تعداد کلمات هر پیام محدودیت ندارد.
  • لینک یا صفحات اینترنتی به راحتی قابل به اشتراک گذاری هستند.
  • ارسال محتوا به صورت منطقه ای وجود دارد.
  • انواع محتوا در تلگرام قابل تولید است.
  • قابلیت تبادل محتوا با کانال های مختلف وجود دارد.

قیمت تبلیغات در تلگرام

هر یک از انواع تبلیغات در تلگرام تعرفه و قیمت خاصی دارد و علاوه بر آن این قیمت ها ممکن است با توجه به عوامل خاصی متغیر باشند. نوع روش انتخابی، حوزه فعالیت برند، تعداد اعضای کانال تبلیغاتی، شهرت کانال و مدت زمان تبلیغات می تواند در تعیین هزینه ها تاثیر داشته باشد و از همین رو نمی توان هزینه ثابتی برای آن تخمین زد.

 برای دریافت فایل pdf این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید.

مزایای تبلیغات در تلگرام

سوالات متداول درباره تبلیغات در تلگرام

  • چگونه کانال تلگرامی خود را راه اندازی کنم؟
    • راه اندازی کانال به راحتی و با چند کلیک در تلگرام قابل انجام است. کافی است به بخش پیام جدید رفته و کانال جدید را انتخاب کنید؛ سپس نام و توضیحات مربوطه را اضافه کرده و کانال خود را بسازید.
  • آیا تبلیغات در تلگرام بازده قطعی دارد؟
    • بله؛ تبلیغات در تلگرام در صورتی که به درستی انجام شود، می تواند به معرفی برند شما به طیف گسترده ای از کاربران و مخاطبان شود و در توسعه برند موثر واقع شود.
  • آیا تلگرام بهترین پلتفرم تبلیغاتی در شبکه های مجازی است؟
    • با توجه به نوع فعالیت شما ممکن است تلگرام یا هر پلتفرم دیگه ای برای کسب و کار شما مناسب باشد؛ از همین رو نمی توان گفت که بهترین پلتفرم تبلیغاتی کدام است.
  • تبلیغات در تلگرام چه معایبی دارد؟
    • به دلیل فیلتر بودن و محدودیت دسترسی به تلگرام ممکن است برخی کاربران نتوانند به درستی به محتوای موجود در این پلتفرم دسترسی داشته باشند و این موضوع بزرگترین مشکل تبلیغات در تلگرام است.

مایا پینتمشاهده نوشته ها

Avatar for مایا پینت

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *